سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
وحیدی

حوزه/ وزیر کشور گفت: یکی از نامزدها اظهاراتی داشت که کار خوبی نبود و حرف‌های خلاف واقعی بود که اشاره کرد استانداران و فرمانداران و بخشداران به دنبال رأی آوردن نامزد خاصی هستند. در اینجا از همه استانداران، بخشداران و فرمانداران به واسطه این اتهام ناروا عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، احمد وحیدی، در جمع خبرنگاران افزود: انتظار داشتیم که اظهارات خلاف واقع و بداخلاقی انتخاباتی نداشته باشیم. اطلاع داشتیم که در برخی از ستادها به یک نامزد فشار آورده می‌شود که حرف‌هایی را بزند و متاسفانه در بخشی موفق شدند و فشار جواب داد. قبلا اعلام کردیم که هر رای مردم حق الناس است همانطور که رهبر عزیز اعلام کردند، ما به شدت از آراء صیانت به عمل می‌آوریم.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: مسئولان ما به دنبال این هستند که براساس بیانات رهبر انقلاب اخلالی در کار نباشد و همه طرحهای عمرانی از سوی مسئولان پیگیری شود.

وحیدی گفت:همه چیز برای یک انتخاب بزرگ آماده است که مردم عزیز پای صندوق رای بیایند و انتخاب خود را روز جمعه انجام دهند.

وی افزود: به لحاظ امنیتی همه پیش‌بینی‌ها انجام شده است. به یک حساب در طول چند ماه گذشته ۵ انتخاب و به یک حساب ۴ انتخابات داشتیم. در فاصله چند ماه فشار بسیاری بر دستگاه‌های اجرایی و امنیتی کشور داشتیم که به حمدالله براساس قضاوت ارزشمند مردم ایران، در هر مرحله به خوبی انجام شد.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۱۵ تیرماه در سراسر ایران اسلامی و ۱۳۶ نمایندگی ایران در خارج از کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha