چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
شورا

حوزه/شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در بیانیه ای اعلام کرد: انتخابات پشتوانه عظیم مردمی این نظام را به جهانیان نشان خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در بیانیه ای از مردن انقلابی و بابصیرت برای خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های رای دعوت کرد.

در متن پیام آمده است: مردم با بصیرت استان لرستان همپای دیگر مردم کشور با حضور معنادار خود در دور اول انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و روز جمعه ۱۵ تیرماه برای تکمیل این حماسه بار دیگر قاب ماندگاری از مشارکت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را به نمایش خواهند گذاشت.

تردیدی نیست که شرکت در انتخابات یک حق و یک تکلیف اجتماعی و تبلور مردم‌سالاری و شایسته‌گزینی در نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و صرف‌نظر از نتیجه آن، پشتوانه عظیم مردمی این نظام را به جهانیان نشان خواهد داد.

شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی استان لرستان ضمن تقدیر از حضور معنادار مردم در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری از عموم مردم استان دعوت می‌نماید روز جمعه ۱۵ تیرماه ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ادای دین به روح رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت تکلیف سیاسی و اجتماعی خود را در پای صندوق‌های رأی ادا نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha