جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
محمد مخبر

حوزه/ سرپرست ریاست جمهوری ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: به دقت، حفظ سلامت انتخابات و صیانت از حق مردم را در دولت پیگیری می‌کنیم و به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد مخبر دقایقی پس از آغاز فرآیند اخذ رأی دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور در جریان فرآیند رأی گیری قرار گرفت و رای خود را به صندوق انداخت.

سرپرست ریاست جمهوری پس از مشارکت در انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: یاد رئیس‌جمهوری شهید را گرامی می‌داریم و خلأ وجود او انصافا لحظه به لحظه خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: اصل حضورم در وزارت کشور قبل از هرچیز برای قدردانی از اعضای ستاد انتخابات کشور و دست‌اندرکاران انتخابات است که واقعاً کار سختی انجام می‌دهند و به طور معمول از یک سال قبل کار را برای انتخابات آغاز می‌کنند تا در تمام کشور امکان لازم برای پای صندوق‌های رأی آمدن همه فراهم باشد.

مخبر یادآور شد: الان که از روند برگزاری انتخابات در کشور بازدید کردم، شاهد هستیم چند ۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات سهیم هستند. کار خوب پیش رفته است و در بازدیدی که داشتیم تاکنون، نسبت به هفته گذشته افراد بیشتری رأی خود را به صندوق انداختند.

سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: امیدوارم امروز شاهد حضور گسترده‌تری از مردم در این انتخابات باشیم‌. به دقت حفظ سلامت انتخابات و صیانت از حق مردم را در دولت پیگیری می‌کنیم و به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha