جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
آیت الله حسینی بوشهری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

آیت الله حسینی بوشهری پس از اینکه رأی خود را به صندوق ۱۷۴ مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری انداخت، گفت: کسانی که به آینده ایران اسلامی ما دل بسته اند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پس از اینکه رأی خود را به صندوق ۱۷۴ مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری انداخت، گفت: ایام مبارکی برای ملت ما است و کسانی که به آینده ایران اسلامی ما دل بسته اند. امیدوارم خواسته های مردم با انتخاب رئیس جمهور محقق شده و مشکلات و مسائلی دارند به سامان برسد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با دعوت از مردم شریف ایران گفت: شما مردم از آغاز پیروزی انقلاب و قبل از آن تاکنون بارها و بارها با حضورتان در صحنه و میدان حماسه آفریده و آرزوی دشمنان را ناکام گذاشته اید؛ مردم ما هر جا حضور یافته اند، به عنوان یک رکن از ارکان نظام اسلامی شاهد پیروزی و ارتقای کشور بودیم بنابراین ملت باید قدر خود را بداند و جایگاه خود را شناخته و در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم بودند که نقش آفرینی کردند، تصریح کرد: در کارنامه مردم، عشق و شور مشاهده می کنیم که توانستند در مقابل تمام دشمنان بایستند و مرزهای جغرافیایی کشور را از دست دشمنان حفظ کرده و نجات دهند. در موقعیت های مختلف مردم تأثیرگذار بودند و حضور داشتند. بنابراین انتظار ما این است که در مرحله دوم انتخابات که انتخاب آسان‌تری نیز هست حضور گرمی پای صندوق داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که مردم با رای صحیح خود سرنوشت کشور را رقم بزنند؛ هر ایرانی با یک رای می تواند در آینده، آبادانی و استقلال کشور مشارکت داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به دوره تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: نامزدها مختلفی دیدگاه های خود را مطرح کرده و همچنین نگاه ملت برای منتخب مردم روشن شد.

وی در پایان با بیان اینکه منتخب ملت باید تلاش خود را به کار گرفته تا ایران را آباد کند، تصریح کرد: هر کسی که با رای مردم انتخاب شد باید تلاش خود را به کار گرفته و جایگاه ایران در بعد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را ارتقاء دهد تا بتوانیم در منطقه و جهان یک الگو باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha