جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
استاندار قم

حوزه/استاندار قم گفت: مردم این استان در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ‌سید محمدآقامیری، استاندار قم امروز جمعه ۱۵ تیرماه پس از شرکت در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری در مسجد حضرت زینب(ع) در منطقه پردیسان قم اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات سرنوشت ساز است و آینده کشور و فرزندان ما نیز در گرو شرکت مردم در انتخابات می‌باشد.

وی با اشاره به تلاش مسئولان برای فراهم کردن مقدمات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما با توجه به اینکه پیش بینی می‌کردیم این انتخابات به مرحله دوم کشیده شود، تمام امکانات لازم را از تجهیزات و تعرفه مورد نیاز در این استان برای مرحله بعدی انتخابات آماده شد.

وی افزود: الحمدلله تا الان همه امکانات برای این انتخابات در استان قم فراهم است و هم اینک ۷۴۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در این استان فعال می‌باشد.

آقامیری اظهار کرد: ۷۶ صندوق سیار اخذ رای نیز در استان نیز دایر است و درمناطق و مراکز پیش بینی شده ودربرخی روستاها فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت:‌ ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که چهار مولفه مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل مشارکت، ‌امنیت، ‌رقابت و سلامت دراین انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

وی از مردم خواست که در همین ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند.

۷۴۷ صندوق رأی ثابت و سیار برای برگزاری این دوره از انتخابات در قم پیش‌بینی‌ شده‌ که ۷۶ صندوق نیز سیار است.

از این مجموع ۶۹۱ صندوق در شهرستان قم، قنوات، سلفچگان، خلجستان، ۲۹ صندوق در شهرستان جعفرآباد و شهر قاهان و ۲۷ صندوق نیز در شهرستان کهک و بخش فردو، مستقر می‌باشد.

در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ۸۶۰ هزار قمی واجد شرایط رای دادن هستند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha