جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
خلیل رضایی

حوزه/ رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر گفت: با بکارگیری ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از ناظرین مجرب و آموزش دیده در سطوح مختلف، امر نظارت بر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خلیل رضایی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با بکارگیری ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از ناظرین مجرب و آموزش دیده در سطوح مختلف، امر نظارت بر ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در حال انجام است و ان شاءالله مانند انتخابات ادوار گذشته و مراعات قوانین و مقررات و بی طرفی کامل، از آرای مردم صیانت و حفاظت خواهند کرد.

رضایی افزود: برای اطمینان بخشی به این مهم، برای هر شعبه اخذ رأی ۳ الی ۴ نفر ناظر کیفی و مسلط بر قانون انتخابات درنظر گرفته شده است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان خاطرنشان ساخت: طبق قانون انتخابات ریاست جمهوری و با اعلام ستاد انتخابات کشور، تمهیدات لازم جهت حضور نمایندگان کاندیداهای محترم در همه شعب اخذ رأی فراهم گردیده است که هزار و ۳۸۶ نفر نماینده نامزدها در شعب اخذ رأی حضور دارند.

رضایی تأکید کرد: هم چنین طبق توافق صورت گرفته، نمایندگان نامزدها امکان حضور در فرمانداری ها و بخشداری ها از ابتدا تا انتهای روز اخذ رأی را داشته و در جریان همه فرآیندهای انتخابات تا تجمیع آراء قرار می گیرند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر یادآور شد: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی شورای محترم نگهبان و هیأت های منتسب به آن بر همه فرایندهای انتخابات نظارت مستمر و دقیق داشته که این مهم در روز اخذ رأی و حتی شمارش و تجمیع آراء هم ادامه دارد و تلاش خواهیم نمود به مدد الهی امانتدار آرای مردم بصیر و عزتمند ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha