جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/امام جمعه شهرستان سنندج گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم اهل سنت از رئیس جمهور آینده کشور انتظار دارند که در بخش مدیریت‌های کلان و استانی از پتانسیل آنان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که تمام فکر و ذهن او خدمت به ملت و جامعه باشد نه اینکه به دنبال پست و مقام و کارهای حزبی باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: بنابراین رئیس جمهوری که ما انتخاب می‌کنیم اگر رئیس جمهوری عادل باشد می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و اشتغال را برطرف نماید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه ملت ایران به ویژه مردم اهل سنت از رئیس جمهور آینده کشور انتظار دارند که در بخش مدیریت‌های کلان و استانی از پتانسیل آنان استفاده شود.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های رئیس جمهور آینده اشاره کرد و عنوان داشت: صداقت و مردمداری و همچنین تعهد به انقلاب از جمله ویژگی‌های یک رئیس جمهور خوب برای این نظام و کشور می‌باشد بنابراین باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نماییم که در راه از بین بردن فقر و بیکاری تلاش شبانه روزی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: همچنین رئیس جمهور آینده باید در بحث بودجه و اعتبارات دولتی نگاهی عادلانه به همه استان‌های کشور داشته باشد تا ان شاءلله مشکلات به تدریج برطرف شود.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه مشارکت امروز مردم در پای صندوق های رای باشکوه بوده است، خاطرنشان کرد: مشارکت امروز ملت ایران در پای صندوی های رای نشان داد که وحدت و همدلی در کشور حاکم است و دشمنان به عینه امروز طعم یأس و ناامیدی را چشیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha