شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
آیت الله وافی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور منتخب طبق قسمی که باید بخورد گرفتاری های مردم را رفع کند و همین امر برای مردم کافی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله ابوالقاسم وافی یزدی امروز پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساختمان جامعه مدرسین حوزه در جمع خبرنگاران با اشاره به متن سوگند رئیس جمهور بیان داشت: منتخب ملت قسم می خورد که وقتش را صرف مردم و پاسداری از ارزش های اسلام کند و ضمن حمایت از مذهب شیعه حقوق مردم را استیفا کند.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور فقط به موارد ذکر شده در قسم نامه عمل کند و به مواردی که در پیشگاه خداوند بیان می کند پایبند باشد هیچ انتظاری دیگری از او نداریم.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امیدوار هستیم رئیس جمهور منتخب طبق قسمی که باید بخورد گرفتاری های مردم را رفع کند و همین امر برای مردم کافی است.

وی، شهید رئیسی را فردی تلاشگر در راستای رفع گرفتاری مردم دانست و افزود: آن رئیس جمهور شهید با همین قسم‌نامه زحمت شبانه روزی داشت و در نهایت نیز عزت پیدا کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: بنی صدر به قرآن بر اساس متن قانون اساسی قسم یاد کرد اما به آن عمل نکرد که با ذلت زندگی خود را گذراند؛ عزت دست خدا و در بندگی خداست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha