پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ |۲۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 24, 2024
آیت الله وافی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رئیس جمهور منتخب طبق قسمی که باید بخورد گرفتاری های مردم را رفع کند و همین امر برای مردم کافی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله ابوالقاسم وافی یزدی امروز پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ساختمان جامعه مدرسین حوزه در جمع خبرنگاران با اشاره به متن سوگند رئیس جمهور بیان داشت: منتخب ملت قسم می خورد که وقتش را صرف مردم و پاسداری از ارزش های اسلام کند و ضمن حمایت از مذهب شیعه حقوق مردم را استیفا کند.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور فقط به موارد ذکر شده در قسم نامه عمل کند و به مواردی که در پیشگاه خداوند بیان می کند پایبند باشد هیچ انتظاری دیگری از او نداریم.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امیدوار هستیم رئیس جمهور منتخب طبق قسمی که باید بخورد گرفتاری های مردم را رفع کند و همین امر برای مردم کافی است.

وی، شهید رئیسی را فردی تلاشگر در راستای رفع گرفتاری مردم دانست و افزود: آن رئیس جمهور شهید با همین قسم‌نامه زحمت شبانه روزی داشت و در نهایت نیز عزت پیدا کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: بنی صدر به قرآن بر اساس متن قانون اساسی قسم یاد کرد اما به آن عمل نکرد که با ذلت زندگی خود را گذراند؛ عزت دست خدا و در بندگی خداست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • باز شروع شد! IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
    5 0
    بگذارید این بنده‌ی خدا از راه برسه، بعد توقعات رو قطار کنید! تازه، مگه مردم احیاناً گرفتاری هم دارند؟!
    • قبل IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 3
      نصيحت مال قبل العمل هست يا بعد العمل؟ مردم گرفتار محوریت دلار و نداشتن مهار هست باید اعتبار پول ملی را احیاء کرد.
    • صادق IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 0
      مشکلات چنان پیچیده و متراکم است که نیاز به سالها کار و تلاش و تدبیر و اینده نگری و تعامل با جهان دا رد.تا حالا همیشه از مایه استفاده شده اما حالا کفگیر به ته دیگ خورده است لدا باید سیاستهای جدیدی را دنبال کرد
  • صادق IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    47 0
    رفع گرفتاری ها به این سادگی ها نیست بعنوان مثال رفع تحریم ها و احیا برجام نیاز به تعییر در سیاست های منطقه ای و جهانی ایران دارد که بسهولت انجام نمی شود
    • رسول IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
      1 2
      مصلحت نظام واجب تر از هرامری است
    • ؟ IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 5
      مصر چه مشکلی با آمریکا و غرب داره؟ چرا فقر فزاینده داره؟ سیاست منطقه ای و جهانیش چه اصطکاکی با غرب و آمریکا داره؟ جدا از مصلحت نظام، مصلحت مردم در ذلت ناپذیری است.
    • جواد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      1 2
      امروزه جهان غرب برای مداکره شرایطی از جمله عدم حمایت ایران از گروهای نیابتی کاهش توان موشکی ایران عدم حمایت از روسیه در جنگ بااوکراین کاهش غنی سازی بهبود وضعیت حقوق بشرو...خواستارست ‌
    • پاسخ به جواد IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 11
      اینها دنبال مذاکره نیستند، دنبال ذلتند. رژیم صهیونیستی با آن همه دریدگی و درندگی و سفاکی، مورد بازخواست و نطارت اتمی هست؟ مگر تهدید اتمی توسط مقامات رسمیشون نبوده؟ چیکارشون کردند؟ خود آمریکا مگر تنها بکار برنده بمب اتم نیست؟ حتی یه عذرخواهی خشک و خالی کرده؟ توی مذاکره نباید کمترین نشانه صداقت باشه؟
  • حسن IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    28 0
    دوست عزیزی که از بکاربردن بمب اتم در جنگ جهانی اظهار نگرانی برای کشور زاپن می کنید توجه داشته باشید که در حال حاضر زاپن بهترین رابطه با امریکا را دارد و گذشته ها بفراموشی سپرده است چون مصلحتش را در این می بیند دنیای سیاست با دعواهای خانوادگی و قبیله ای و ناموسی متفاوت است
    • انظلام!؟ IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      0 2
      جناب بنده خاطرم هست كه ژاپنی ها مدام تظاهرات می کردند علیه آمریکا اما چه فایده؟ کشوری که کاپیتولاسیون رو امضاء کرد دیگه آمریکایی توی اون کشور هر کاری بکنه نمی تونند توی ژاپن محاکمش بکنند. در نتیجه نه تنها ژاپن به ظاهر صنعتی و پیشرفته صدای اعتراضش خاموش شد، بلکه ظلم بالاتری بهش کردن و اون این که بهشون تلقین نردند که بمب اتم برای ژاپن خوب بود!؟ انظلام و ظلم پذیری از بدترین ابتلائات و گرفتاریها هست، هم مورد ظلم باشه و هم ظلم به خودش رو خوب بدونه؟! ژاپن چندمین کشور هست در زمینه خودکشی؟ مردمی که اون همه پیشرفت کرده اند چرا اینقدر افسرده اند و از جان خودشون بی زارند؟ برده اگه تا خرخره هم توی نعمت باشه برده هست، آرزوی بردگی کسانی (آمریکایی ها) که قرآن آنها را از بهایم هم پس تر می داند نکنیم.
    • فاطمی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      3 0
      احسنت. ویتنام، همین عراق بغل گوش‌مان و دیگر کشورها نیز همین‌طورند. یعنی این نکته بدیهی را فهمیدن که برای هر جنگ و دعوایی باید یک تاریخ انقضا تعریف کرد.