شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرحوزه‌های علمیه با صدور پیامی از ملت شریف و حماسه ساز در ۱۵ تیر تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور پیامی از ملت شریف و حماسه ساز ایران اسلامی در ۱۵تیر تشکر کرد که متن آن به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«...وَتِلْکَ الْأَیَّامُ نُدَاوِلُهَا بَیْنَ النَّاسِ وَلِیَعْلَمَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَیَتَّخِذَ مِنْکُمْ شُهَدَاءَ...» (آل‌عمران/۱۴۰)

و ما این روزها را میان مردم به نوبت می‌گردانیم [تا آنان پند گیرند] و خداوند کسانی را که [واقعاً] ایمان آورده‌اند معلوم دارد و از میان شاهدانی برگزیند.

صحنه‌ی زیبا و پرشوری که مردم عزیز ایران در روز جمعه‌ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوقهای رأی آفریدند، حقیقتاً حماسه‌ای باشکوه و قابل تقدیر بود. زمان‌شناسی و مشارکت مؤثر مردم یک بار دیگر به توفیق الهی، درست هنگامی که دشمنان بر طبل جدایی مردم از نظام اسلامی می‌کوبیدند، کار خود را کرد و از ایران اسلامی چهره‌ای با نشاط، مصمم و سرشار از ایمان و آگاهی به دنیا نشان داد و بحمداللَّه کشور را در برابر توطئه‌ی دشمنان و وسوسه‌ی بدخواهان بیمه کرد.

چنین انتخاباتی که در فضایی آزاد، رقابتی و سالم، با امنیت و انضباط تمام برگزار شد، مایه افتخار است. با حضور گسترده‌ی ملت عزیز ایران در این آزمایش الهی، و با اختصاص اکثریت آراء به رئیس جمهور منتخب مردم، ایران اسلامی از آزمونی دیگر، موفق بیرون آمد.

ملت مقاوم ایران از اینکه خداوند متعال آنها را به این حرکت افتخار آمیز هدایت کرد و دشمنان را ناکام ساخت شاکر است.

این‌جانب ضمن سپاس خاضعانه از ساحت مقدس پروردگار، از همه اقشار و گروهها و آحاد ملت ایران بویژه جوانان عزیز، همچنین از رهبر معظم انقلاب حفظه‌الله، مراجع عظام تقلید حفظهم‌الله، علمای اعلام و شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی به ویژه طلاب و روحانیت معزز که در تشویق قشرهای گوناگون مردم به این امر تلاش وافر داشتند و از نیروهای نظامی و انتظامی و خادمان امنیت، از نامزدهای محترم و ستادهای آنان و از اصحاب رسانه همچنین از صدا و سیما که با فراهم ساختن زمینه گفتگوها، مناظرات و برنامه های دیگر برای آشنایی مردم با نامزدهای انتخابات، انگیزه و امکان گزینش آزاد را برای مردم فراهم آورد، و نیز از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور که با صدق و امانت و کوشش خستگی ناپذیر خود، میدان را برای این مسابقه‌ی عمومی مهیا ساختند، و از همه‌ی کسانی که به نحوی در خلق این حماسه کمک کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

ضمن احترام و تقدیر از همه نامزدهای محترم و تبریک صمیمانه به رئیس جمهور منتخب مردم، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، توفیق تحمل این امانت بزرگ به ویژه صیانت از ارزش‌های اسلام و انقلاب و جایگاه و منزلت ایران اسلامی و مردم شریف و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران و گره گشایی از مشکلات آنان را از خدای منان، خواستارم.

بدیهی است که سهام دار و برنده‌ی اصلی در این حماسه بزرگ، ملت شریف ایران است که در مسیر برپا کردن تمدّن نوین اسلامی و رسیدن به قله‌های پیشرفت و عزت، راه پرافتخار خود را برگزیده و با آگاهی و سرشار از روح معنویت و اسلام و اخلاق در آن مسیر گام برمی‌دارد. امید است خداوند منان ملّت عزیز ایران را به پیروزی بیشتر و تعالی و ارتقای فزونتر نائل فرماید و شر بدخواهان ملت ایران و کید ستمپیشگان و دشمنان آزادی و استقلال ایران و امت اسلام را دفع نماید.

وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha