یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
ا

پویش اطعام و احسان حسینی، همزمان با آغاز ماه محرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، پویش اطعام و احسان حسینی، همزمان با آغاز ماه محرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس آغاز شد.

در قالب این پویش بیش از ۲۰۰ آشپزخانه به منظور طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در استان هرمزگان شروع به فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، در حاشیه افتتاح این پویش، گفت: یک کار بسیار خوب و ارزشمندی که کمیته امداد همزمان با اولین روز ماه محرم شروع کردند، ایجاد و فعال نمودن مراکز پخت و توزیع غذای گرم بین مردم نیازمند، در ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) است و با اطلاع رسانی عمومی می تواند زمینه مشارکت بالای خیرین را در این پویش خداپسندانه فراهم آورد.

وی با بیان اینکه از کل ۲۰۰ آشپزخانه ی فعال در پویش "اطعام و احسان حسینی" در استان، تعداد ۵۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم در شهر بندرعباس فعال خواهند بود، افزود: فعالیت کلیه این مراکز و آشپزخانه ها با اهدا نذورات مردمی و مشارکت ۱۰۰ درصدی خیرین و مردم شریف و مؤمن استان هرمزگان انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تشکر از مشارکت مردم در این امر خیر، اظهار کرد: از همه مردم سخاوتمند و متدین دعوت می کنیم در این پویش خداپسندانه مشارکت نمایند و نذورات و خیرات خودشان را به این گونه مراکز فعال تحویل دهند که به صورت مستمر به طبخ و توزیع غذای گرم و اهدا بسته های معیشتی می پردازند و در طول سال خدمات خوبی به نیازمندان و محرومان استان ارائه می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha