یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: حضور حماسی مردم برای مشارکت مدنی در انتخاب ششمین رییس‌جمهور، برگ زرین دیگری در حمایت مردم از نظام مردم‌سالاری دینی و تایید بر جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی انتخاب آقای دکتر پزشکیان را به عنوان نهمین رییس‌جمهور ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس جمهور ارجمند و منتخب
سلام علیکم با احترام و ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش به استحضار می‌رساند ؛
۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ به برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی شد که در آن مردم عزیز ایران با حضور پررنگ و معنادار خویش علاوه بر نشان دادن شور سیاسی،به نظام اسلامی خویش استحکامی مضاعف بخشیدند و پاسخی در خور به دشمنان قسم خورده، عناصر وابسته و فریب خورده دادند.

اینجانب ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم فهیم ایران توفیق جلب اعتماد اکثریت ملت شریف ایران را به حضرت عالی تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روز افزون شما در اعتلای ایران عزیز و خدمت صادقانه و اثربخش به مردم شریف و نظام اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امروز روز وفاق و همدلی همه جریان‌ها در کشور است و باید رقابت را به رفاقت و همکاری صمیمانه تبدیل نمود و لازم است همه علاقمندان به انقلاب اسلامی و ایران قوی،همدلانه منتخب ملت را یاری نمایند و امید رئیس جمهور منتخب و گرامی نیز با نگاه فراجناحی از ظرفیت تمامی نخبگان و افراد توانمند در کشور استفاده کرده و بتوانند گام‌های بلندی در رفع مشکلات و تحقق اهداف بلند آرمان‌های معمار کبیر (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و شهدای گرانقدر بردارند.

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha