یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
روح الله حریزاوی

حوزه/ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از اقتضائات استان سمنان، پهناور بودن آن است که کار تبلیغ را دشوار می‌کند لذا «تقسیم کار» باید اولویت تبلیغات اسلامی استان باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان،حجت الاسلام روح الله حریزاوی در مراسم معارفه سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مجتمع ولایت سمنان، ضمن بیان اینکه جهاد تبیین، وظیفه قطعی، فوری، عقلی و شرعی است که ولی امر مسلمانان بر دوش همه ما نهاده است.

وی با بیان اینکه در میانه جنگ ترکیبی دشمن، بیش از هر زمان اولویت و اهمیت جهاد تبیین برای ما آشکار شده است، افزود: استفاده از ظرفیت‌هایی مانند ماه محرم از جمله اولویت‌های تبیینی است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: مهمترین کاری که می‌توان در این دهه محرم و امتداد محرم تا ماه صفر از سوی جامعه مبلغان، روحانیان، هیأت، مداحان و سخنرانان و … انجام داد، جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام حریزاوی با بیان اینکه تبیین کار سید الشهدا و سیدالساجدین (عع) و حضرت زینب (س) است، افزود: این رسالت تا به امروز وجود داشته و حالا بر دوش ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی های سازمان تبلیغات اسلامی به سه اولویت در فعالیت‌های فرهنگی رسیدیم که این سه اولویت رسانه، بانوان و نوجوانان است، افزود: از سال گذشته این سه اصل مورد ابلاغ و تاکید در سراسر سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با بیان اینکه توقع ما از سرپرست جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز این است که سه اولویت اساسی را در استان فرهیخته سمنان، مورد عنایت قرار دهد، ابراز کرد: این اولویت‌ها البته اقتضائاتی دارد که باید به آن توجه داشت.

حجت‌الاسلام حریزاوی با بیان اینکه سمنان استان پهناوری محسوب می‌شود که مدیریت آن دشوار است، تاکید کرد: نیاز است که تقسیم کار در امور فرهنگی و تبلیغی در این استان صورت گیرد تا کارها بهتر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه استان سمنان نیاز به یک نقطه ثقل دارد و در نتیجه باید برای این استان به صورت ویژه برنامه ریزی کرد، گفت: ویژه بودن دو شهرستان سمنان و شاهرود در زمره مسلمات کار مدیریت ما در تبلیغات اسلامی است و امیدواریم با دولت جدید نیز بتوانیم کارها را در استان پیش ببریم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی همچنین بر ملجا بودن سازمان تاکید کرد و گفت: این سازمان بازو و نماینده رهبری نظام اسلامی است لذا باید تبلیغات اسلامی مرجع و ملجا برای همه فرهنگیان و مجموعه‌ها باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha