یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مدیر دفتر خواهران

حوزه/ دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، از حضور آگاهانه خواهران حوزوی در تبیین و تبلیغ انتخابات و همچنین تحقق مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، متن پیام دفتر خواهران این حوزه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ یَـٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ(سوره محمد آیه ۷)

یک بار دیگر ملت عزیز ایران در معرض یک آزمون مهم قرار گرفت، آزمونی برای اثبات اقتدار، عزت و عظمت میهن اسلامی و انتخاب نهمین رییس جمهور ایران عزیز.

آزمونی مهم و سرنوشت ساز که نگاه همه جهانیان به نتیجه آن دوخته شده است.

ایران اسلامی از آغاز انقلاب تاکنون به برکت حضور مردم و به پشتوانه جمهوریتش، همواره شکوه و قدرت خویش را از همبستگی و اعتماد مردم گرفته است و اینک نیز در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری این حضور شکوهمند مردم غیور و هوشیار ایران اسلامی است که بار دیگر عزت و اقتدار را پای شناسنامه ایران اسلامی مهر می کند و دست رد به سینه همه آنها که چشم دشمنی و طمع به آن دارند، می کوبد.

و اما در خلق این حماسه باشکوه نقش همه آنها که در قامت مبلغین دلسوز برای «مشارکت حداکثری» و «انتخاب اصلح» تلاش شبانه روزی نمودند و از هیچ کوششی دریغ نداشتند،نقشی بی نظیر و قابل ستایش است.

حضور مجاهدانه مبلغین دغدغه مند و دلسوز تا آخرین لحظات اخذ رأی برای دعوت به حضور مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب رییس جمهور اصلح، سرمایه عظیمی برای ایران اسلامی است که می تواند الگوی بی‌نظیری برای «امر به معروف» باشد.

در این چند روز همه آنها که دلشان برای تداوم راه شهید خدمت و اعتلای ایران اسلامی می تپید، بی هیچ چشم داشتی و در هر عرصه ای چه حضوری و چهره به چهره و چه مجازی و شبکه ای، مردم را به این معروف مهم توصیه می کردند و می کوشیدند تا با پاسخ به شبهات و امید آفرینی، مردم را تا پای صندوق رأی همراهی کنند.

روز شنبه پس از انتخابات، نام هر کدام از نامزدهای ریاست جمهوری از صندوق آرا خارج شود، رییس جمهور اسلامی ایران است و بر همه مردم و دلسوزان نظام اسلامی لازم است تا همچون همیشه در کنار ایشان، برای اعتلای ایران اسلامی جانفشانی نمایند.

اینک و در تلاقی اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان ضمن سپاسگزاری از همه مبلغین عزیز که در این ایام با همه توان، برای عزت ایران اسلامی همت نمودند، آرزومند است تا در تداوم این حرکت جهادی درخشان، با اقتدا به قهرمان جهاد تبیین، حضرت زینب کبری سلام الله علیها، در این مسیر از پای ننشسته و این راه نورانی را همچنان با قوت و قدرت ادامه دهند و با حضور اثر بخش در بین آحاد مردم در شهرها و روستاها به بیان راه روشن جهاد و ایثار و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه های گوناگون بپردازند و دلهای مردم عزیزمان را بیش از همیشه با نام بلند اهل بیت علیهم السلام و پیشرفت و توسعه ایران عزیزمان امیدوار نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان

۱۷ تیرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha