دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
شورای اداری 2
جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: سیدالشهدا(ع) تسلیم محض خدا بود و در امتحان عظیم الهی ویژگی ممتاز حضرت بود که خداوند مقام بزرگی را به امام حسین علیه السلام اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان گلستان، جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی مدیر حوزه علمیه استان،معاونین و کارکنان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و حزن اهل بیت علیهم السلام، با اشاره به حدیث قدسی« عبدی أطعنی أجعلک مثلی، أنا حیّ لا اموت اجعلک حیّا لا تموت أنا غنیّ لا أفتقر أجعلک غنیّا لا تفتقر، انا اقول للاشیاء کن فیکون و انت تقول للاشیاء کن فیکون؛ »، سیدالشهدا علیه السلام را مصداق واقعی این حدیث قدسی معرفی کردند چرا که تسلیم محض خدا بودن در امتحان عظیم الهی ویژگی ممتاز حضرت بود که خداوند مقام بزرگی را به امام حسین علیه السلام اختصاص داد.

وی در ادامه خدمت به سربازان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را رسالت اصلی و ذاتی خود و همکاران خوانده و در تعاملات و همکاری، رعایت قوانین، بیان شیرین و شیوا و فضای توام با صمیمیت ادب و اخلاق حسنه را یادآور شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha