چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
تصاویر / دیدار اصحاب رسانه با امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه با بیان اینکه مشکل مسکن در استان باید حل شود و تفاوتی بین دولت‌ها و مسئولان برای این موضوع وجود ندارد، گفت: برای مردم مسائل و رویکردهای سیاسی مهم نیست، مهم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در جمع اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای همدان، با بیان اینکه حضور در این جمع مایه امیدواری و سرور است، اظهار داشت: افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات به همت و تلاش اصحاب رسانه و ستادهای انتخاباتی رقم خورد و این مهم قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم در تحقق وعده‌ها و حل مشکلات اقتصادی موفق باشد، گفت: با حضور مدیران با نشاط، جوان، انقلابی، کارآمد و متخصص در استان، امیدوار هستیم تا شاهد رشد استان باشیم.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه متاسفانه آنطور که باید خصوصا در بین مسئولان، رسانه جدی گرفته نشده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها برای حل مشکلات استان، بر یک موضوع خاص وحدت داشته باشند و از مسئولان مطالبه کنند.

وی با تأکید بر اینکه در بیان مطالب در مسائل مختلف نگاه سیاسی نداشته و ندارم و آنچه مهم است، حل مشکلات استان و رفع دغدغه مردم است، ابراز کرد: باورم بر این است که مشکلات موجود قابل حل است اما در نحوه مدیریت‌ها و بروکراسی در ادارات نیازمند اصلاحاتی هستیم.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن در استان باید حل شود و تفاوتی بین دولت‌ها و مسئولان برای این موضوع وجود ندارد، اظهار کرد: برای مردم مسائل و رویکردهای سیاسی مهم نیست، مهم حل مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه بارها در جلسات مختلف نسبت به نیازهای این شهر موضوعاتی را مطرح کردم، گفت: برای موفقیت در این عرصه نیازمند همراهی همه رسانه‌ها و مطالبه از مسئولان هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی از مسائل به وجود آمده خانه مطبوعات باید از رسانه‌ها حمایت کند، ابراز کرد: بین تهمت و مطالبه تفاوت وجود دارد و در مطالبه‌گری باید نسبت به لایه‌های مختلف مطلع باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha