شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
تصاویر / دیدار رییس دادگستری استان قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ سومین مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم با همکاری نهادهای حوزوی و قرآنی کشور به منظور تقویت دانش تفسیری طلاب و خانواده‌های آنان در تابستان ۱۴٠٣ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در متن نامه آیت الله اعرافی به مدیران حوزه‌های علمیه استانی و مراکز مستقل حوزه های علمیه درباره برگزاری سومین مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم آمده است:

با احترام و عرض تسلیت ایام شهادت و سوگواری سالار شهیدان (علیه السلام) و یاران با وفای آن حضرت، یکی از برنامه های انگیزشی در حوزہ ترویج قرآن کریم و حدیث برگزاری مسابقات است. این رویداد بزرگ قرآنی در حوزه های علمیه به منظور فراهم آوردن زمینه‌های جهت انس بیشتر طلاب با کلام وحی، نهادینه کردن مفاهیم تعالی بخش آن و نشر و بسط فضای معنوی و عطرا گین قرآن کریم برگزار می‌شود. از این رو به منظور تقویت دانش تفسیری طلاب و خانواده‌ها و نیز بهره گیری از آموزه‌های انسان‌ساز قرآن کریم، سومین مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم با همکاری نهادهای حوزوی و قرآنی کشور در تابستان ۱۴٠٣ برگزار می گردد.

بدون شک برگزاری مطلوب و گسترده این رویداد ترویجی قرآن کریم و تحقق اهداف آن مستلزم همت قرآنی شما و همکاران شما است.

بر اساس این گزارش: برخی از مواردی که در این نامه به آنها تاکید شده است از جمله؛ گنجاندن محتوای مسابقه در برنامه‌های آموزشی و ترویجی تابستان؛ برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی برای آشنایی با محتوای مسابقه برای سه گروه هدف با استفاده از اساتید بومی یا اساتید ستاد تفسیر قرآن کریم حجت الاسلام والمسلمین قرائتی.

 اطلاع رسانی و عرضه منابع مسابقه در پیام‌رسان های ایتا: https://eitaa.com/setadetafsir سروش: https://splus.ir/setadetafsir  بله: http://ble.ir/join/EgrQmeXxBP و تلگرم (برای ارتباطات بین المللی): https://t.me/setadetafsir

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha