دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/ امام جمعه خلخال گفت: حال که حضور مردم در این انتخابات پرشور و گسترده بود، انتظار از رئیس جمهور منتخب ، قدردانی از مردم غیور کشور و تلاش مضاعف برای حل مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام سید رضا قدسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی افزود: انتخابات ایران یکی از سالم‌ترین و بی‌شائبه‌ترین انتخابات جهان امروزی است.

وی گفت: حال که حضور مردم در این انتخابات پرشور و گسترده بود، انتظار از رئیس جمهور منتخب ، قدردانی از مردم غیور کشور ، و با تلاش مضاعف برای حل مشکلات معیشتی و دچار اخلال شده مردم با پرهیز از گره زدن مشکلات امروزی و معیشتی مردم‌ و جامعه به مذاکرات خارجی است.

خطیب جمعه خلخال با بیان اینکه نقض قوانین درسطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی از حرام‌های شرعی است افزود: همه کارکنان ادارات از جمله مدیران، کارکنان و نیروهای خدماتی در برابر قانون یکسان هستند.

وی گفت: هرگونه تبعیضی دربین افراد مختلف ادارات جایز نیست ،و همه این افراد ازجمله کارمند ،مدیر و آبدارچی درمقابل قانون یکسان هستند.

خطیب جمعه خلخال با توصیه به مدیران و کارکنان ادارات جهت تلاش برای حل مشکلات مردم اضافه کرد: متاسفانه برخی کارکنان و یا مدیران دربعضی ادارات و و دستگاه‌های اجرایی با کم کاری و یا برخوردهای نامناسب با ارباب رجوع موجبات نارضایتی دربین مردم را فراهم می‌کنند که این کار اصل خدمات شایسته و ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به جامعه را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha