یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
ربانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی در گذشت حاج سید جواد حجازی را به حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حجازی تسلیت گفت و پیشگامی با انقلاب اسلامی و ثبات قدم در همراهی با امام و رهبری را از نکات آموزنده زندگی ایشان برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در گذشت حاج سید جواد حجازی را به حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حجازی تسلیت گفت و پیشگامی با انقلاب اسلامی و ثبات قدم در همراهی با امام و رهبری را از نکات آموزنده زندگی ایشان برشمرد.

متن پیام بدین شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون سلام علیکم

ارتحال پدر انقلابی، وارسته و خدوم، والد بزرگوار دو شهید عزیز و گرانقدر، مرحوم آقای حاج سید جواد حجازی را به حضرتعالی، والده ماجده مومنه، اخوان گرامی و بیت محترم تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آن سید جلیل علاوه بر فضیلت‌های اخلاقی و معنوی، توفیق تربیت فرزندان صالح و شایسته و پیشگامی در انقلاب اسلامی در دوران خفقان را داشته و نیز سعادت ثبات قدم و همراهی مخلصانه با امامین انقلاب و خدمتگزاری فراوان به مردم را دارا بود.

علو درجات و رحمت واسعه ی الهی و حشر با اجداد طاهرینش برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای حضرتعالی و بیت مکرم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha