چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
زطر

حوزه/ تلاش پنج ساعته امداد گران آبفای کاشان در روز عاشورا برای جلوگیری از قطع آب آشامیدنی ۴۰۰۰ مشترک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، با ترمیم به موقع و فوری شکستگی خط ۶۰۰ توزیع آب کاشان از قطع آب آشامیدنی بیش از ۴۰۰۰ مشترک این شهر در ظهر عاشورا جلوگیری شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای کاشان با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۱:۳٠ دقیقه امروز، سه‌شنبه بیست و ششم تیرماه ۱۴٠۳ شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۲ آبفا از مشاهده نشتی و جاری شدن آب در بلوار ناجای شهرک امیر المومنین(ع) کاشان خبر دادند.

مهدی_جعفرزاده ادامه داد: پس از حفاری محل، مشخص شد که نشتی آب از شکستگی لوله ۶۰۰ میلیمتر کلاس c و در عمق ۲.۵ متری از سطح زمین است. این خط لوله، خروجی اصلی از مخزن تاسیسات شماره ۲ آبفا به شبکه توزیع آب شرب شهروندان است که با قطع آن، دسترسی بیش از ۴۰۰۰ مشترک در شهرک‌های ناجی آباد و امیرالمومنین و بلوار امام رضا برای ۶ ساعت قطع می‌شد.

به گفته مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا «پرسنل مجرب» امداد و حوادث این شرکت، در ظهر عاشورا با اقدام به موقع و فوری در یک عملیات پنج ساعته بدون قطع جریان آب منزل مشترکان، لوله حادثه دیده را ترمیم کرده‌اند.

جعفرزاده به نقش موثر اطلاع رسانی به موقع شهروندان در حوادث ایجاد شده برای خطوط انتقال آب اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع حوادث، از هدر رفت آب در شرایط سخت کنونی، جلوگیری می‌کند.

وی افزود: شهروندان به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعاب ها، شبکه توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب کاشان تماس بگیرند تا امکان مرتفع سازی حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha