جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
آیت الله عباس کعبی

حوزه، آیت الله کعبی در پیامی در گذشت سید عبدالکریم قزوینی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی در گذشت سید عبدالکریم قزوینی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ ایه ۱۱ سوره مجادله

رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله مرحوم مغفور له آقای حاج سیدعبدالکریم قزوینی – رضوان الله تعالی علیه – موجب تاثر و تالم گردید.

این ضایعه مولمه و خسارت بزرگ را به ساحت قدسی ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مراجع معظم و حوزه های علمیه عراق و ایران و شاگردان و دوستداران و بستگان و بیت معظم له تسلیت عرض می نمایم.

آن محقق و نویسنده و فعال اجتماعی و مبارز سیاسی عمر شریف خود را با مجاهدت علمی و عملی و مبارزه با رژیم جنایتکار بعثی و همراهی در صف اول با مرجع مجاهد شهید سید محمد باقر صدر قدس سره و حمایت از مبارزان و مهاجران و تاسیس مدارس علمیه و بنای مساجد و خدمات خیریه و در مسیر متعالی اسلام و ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت صادقانه به شیعیان امیرالمؤمنین علیه السلام گذراند. و همواره در تحکیم پایه های جمهوری اسلامی ایران و راه امام راحل قدس سره و رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی کوشا بود .

عاش سعیدا ومات حمیدا

از خداوند سبحان صبر جمیل واجر جزیل برای بازماندگان و مغفرت و رضوان و رحمت واسعه الهی و علو درجات و لطف و کرم پیامبر اکرم و آل اطهر علیهم السلام را در این ایام مصیبت سید الشهداء و خاندان وحی برای این عالم ربانی وارسته وپرهیزکار مسالت می نمایم.

ولاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم

و انا لله و انا الیه راجعون.

۲۸/ ۴/ ۱۴۰۳

الاقل _ عباس کعبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha