دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 29, 2024
کد خبر: 1171865
۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
پویش اربعینی ام

حوزه/ خبرگزاری حوزه پویش«اربعینی ام» را اجرا می کند.

همزمان با ایام ماه محرم و قرار گرفتن در آستانه ماه صفر و حضور میلیونی مردم جهان در کنگره اربعین حسینی(ع) و پیمودن مسیر ۸۰ کیلومتری نجف تا کربلا با پای پیاده و خلق صحنه‌های بی نظیر در این مسیر، خبرگزاری حوزه برای نمایش این صحنه ها و بیان احساسات مردم از این رویداد دینی و مذهبی، اقدام به راه اندازی پویش«اربعینی ام» کرده است.

رسانه حوزه درصدد است آثار و مشاهدات مردم عزیز از پیاده روی اربعین را در ساحت های مختلف از طریق خبرگزاری حوزه و شبکه های اجتماعی این رسانه مخابره نماید.

مخاطبان خبرگزاری حوزه می‌توانند تا پایان ماه صفر(۳۰شهریور ۱۴۰۳) آثار خود را در قالب تصاویر، کلیپ کوتاه، مستند، موشن‌گرافی، عکس موبایلی، دل‌ نوشته، متن ادبی، خاطره، داستان کوتاه، پادکست ارسال کنند.

علاقه‌مندان آثار خود را به کانال خبرگزاری حوزه در پیام رسان ایتا  یا روبیکا به نشانی @InfoHawzah ارسال کنند تا به نام خود ایشان در خبرگزاری حوزه و درگاه‌های فضای مجازی این رسانه منتشر شود.

روبیکا ارسال کنند.

برای شرکت در این رویداد به همراه ارسال اثر مشخصات‌فردی و شماره تماس خود را نیز ارسال کنید و در پایان مهلت اعلام شده به قید قرعه به چند اثر برگزیده و برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

شرکت در همه زمینه‌های این پویش برای تمامی عزاداران مراسم اربعین حسینی(ع) در سراسر جهان آزاد است.

پویش«اربعینی ام» راه اندازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha