چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
تصاویر / دیدار شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با  آیت الله اعرافی

حوزه/ شیخ حسن البغدادی، تأکید کرد: دشمن اسرائیلی در وضعیت فاجعه باری قرار دارد و از بحرانی به بحران دیگر می‌رود و هر چه تجاوزات خود را تشدید کند، گرفتاری‌های خود و متحدانش بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، در مراسم بزرگداشت شهید راه قدس "علی معتوق" که در منطقه صیر غربی لبنان برگزار شد، تأکید کرد که دشمن اسرائیلی در وضعیت فاجعه باری قرار دارد و از بحرانی به بحران دیگر می‌رود و هرچه تجاوزات خود را تشدید کند، گرفتاری‌های خود و متحدانش بیشتر می‌شود.

وی افزود: دشمن و متحدانش به جای ایستادن در برابر بحران ها، باید تجاوزات خود را علیه غزه متوقف کنند تا تنش در منطقه پایان یابد، چرا که متحدان از طریق سلاح و پول، دشمن را به سمت خشونت بیشتر سوق می دهند.

عضو ارشد حزب الله بیان داشت: تجاوز به یمن بحران‌های رژیم اسرائیل را عمیق‌تر می‌کند و محور مقاومت بیشتر متقاعد می‌شود که با این دشمن چاره‌ای جز پاسخگویی متناسب با ماهیت تجاوزگری‌اش وجود ندارد. این همان کاری است که محور مقاومت در این ده ماه گذشته طی نبرد طوفان الاقصی انجام داد.

شیخ البغدادی ادامه داد: حزب الله تجربه و مقاومت خود را در تاریخ این درگیری با دشمن وحشی به نمایش گذاشت و در سال ۲۰۰۰ میلادی و ژوئیه ۲۰۰۶ میلادی دشمن را شکست داد و سرکرده های آن به این شکست ها اعتراف کرده و با وجود تلخی نتوانستند آن را پنهان کنند.

وی اشاره کرد: امروز حزب الله و تمام جبهه های مقاومت در این نبرد با دشمنی که توسط آمریکا و متحدانش حمایت می شود، پیروز خواهند شد. هر چه جنگ بیشتر طول بکشد، سران محور شرارت بیشتر به ضعف این دشمن پی خواهند برد و آنچه مقاومت ما برای آن تدارک دیده بسیار بیشتر از آن است که آنها تصورش را بکنند و گذشت ایام این را ثابت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha