چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
احمدرضا رادان

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با توصیه به هموطنانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین امسال را دارند، گفت: پلیس با هدف تسهیل در ارائه خدمات گذرنامه ای بیش از ۲۰ هزار گذرنامه را در روز چاپ می کند ولی از زائران عزیز توقع داریم تا از هم اینک نسبت به صدور گذرنامه خود اقدام کنند و صدور گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار احمدرضا رادان، در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه هدف از سفر به استان ایلام بررسی آخرین وضعیت اقدامات پلیس برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات لازم برای استقبال از زائران حسینی به خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: پلیس تمامی ظرفیت ها و توانمندی های خود را برای سفری امن، سالم همراه با سهولت برای زوار اربعین حسینی پای کار آورده است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: یکی از این اقدامات، پنجره واحد گذرنامه ای مابین کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور دوست و همسایه عراق است که در نظر داریم این طرح را به مانند سال گذشته با هدف کاهش ایستایی و تسهیل تردد زائران مجددا انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه با اجرای سامانه سجاد مدت زمان ایستایی زائران به ۴ ثانیه کاهش یافته است، گفت: سال گذشته همکاری و تعامل با کشور عراق باعث شد که در این زمینه توفیقات خوبی بدست بیاوریم و در صددیم که تجربه سال گذشته را تکرار کنیم.

سردار رادان در بخش دیگری از سخنانش به طرح منزل به منزل صدور گذرنامه برای زائران اشاره کرد و اظهار داشت: زائران عزیز می توانند با مراجعه به نرم افزار پلیس من و با کمترین هزینه گذرنامه زیارتی با اعتبار ۵ ساله دریافت و یا با مراجعه به مراکز گذرنامه ای بصورت حضوری اقدام کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با توصیه به هموطنانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین امسال را دارند، گفت: پلیس با هدف تسهیل در ارائه خدمات گذرنامه ای بیش از ۲۰ هزار گذرنامه را در روز چاپ می کند ولی از زائران عزیز توقع داریم تا از هم اینک نسبت به صدور گذرنامه خود اقدام کنند و صدور گذرنامه را به روزهای پایانی موکول نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha