چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
نائب الأمين العام لجمعية "الوفاق" الشيخ حسين الديهي

حوزه/ شیخ حسین الدیهی، گفت که تجاوزات اخیر رژیم آل خلیفه پس از بازدید غیر منتظره نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر، صورت گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، گفت: تجاوزات اخیر رژیم آل خلیفه پس از بازدید غیر منتظره نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر که به طور غیرعادی با مخالفان ارتباط برقرار نکرد، صورت گرفت.

وی افزود: رژیم بحرین بدون خجالت به سیاست های سرکوبگرانه خود ادامه می دهد و علما و وعاظ را احضار و مورد بازجویی و اهانت قرار می دهد.

شیخ الدیهی اشاره کرد: "حسین حبیب بداو" کودک بحرینی در جریان شرکت در راهپیمایی مسالمت آمیز که خواستار بهبود شرایط بد انسانی زندانیان سیاسی هستند؛ زندانیانی که از بدترین اشکال آزار و اذیت و شکنجه رنج می برند، بر اثر شلیک گلوله به سمت او به شدت از ناحیه سر مجروح شد.

وی ادامه داد: این حادثه تنها بخشی از یک سلسله طولانی تخلفات و تجاوزاتی است که به وضوح قصد عمدی و آشکار مقامات آل خلیفه را برای استفاده از خشونت بیش از حد و زور وحشیانه علیه ملّت خود آشکار می کند.

وی ضمن هشدار نسبت به این که "سکوت در برابر این ظلم به معنای مشارکت در جنایت است"، از همگان خواست که "صدای خود را برای تقبیح و محکوم کردن این سیاست‌های سرکوبگرانه و غیر انسانی بلند کرده و خواهان احترام به آزادی‌های دینی و فردی، آزادی زندانیان سیاسی و اصلاحات اساسی در وضعیت سیاسی و امنیتی باشند".

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha