پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ استانداری کربلا برای زیارت اربعین امام حسین (علیه السلام) اقدامات اولیه را انجام داده و پیش بینی کرد ۲۵ میلیون نفر وارد کربلا شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، استانداری کربلا برای زیارت اربعین امام حسین (علیه السلام) اقدامات اولیه را انجام داده و پیش بینی کرد ۲۵ میلیون نفر وارد کربلا شوند.

نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا در بیانیه‌ای گفت: در این هفته جلسات متعددی با بخش‌های مختلف خدماتی برای ارزیابی عملکرد آنها در روز عاشورا برگزار شد و دستور داده شد تا برنامه‌های خود را برای زیارت اربعین امام حسین (ع) ارائه کنند.

وی افزود: دولت اقدامات اولیه را برای تسهیل ورود زائران به کربلا انجام داد، از جمله آماده سازی پنج پارکینگ به منظور تدبیر عبور و مرور.

استاندار کربلا با بیان اینکه استانداری، جاده دوربرگردان امام حسین (علیه السلام) را که کربلا را به منطقه الهندیه در استان بابل متصل می کند تکمیل کرد، خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا ضمن کاهش ازدحام جمعیتی که در ورودی‌های شهر در زیارت‌های میلیونی مشاهده می شود، پروژه مجتمع آب امام حسین (علیه السلام) با ظرفیت ۱۰۰۰۰ متر مکعب در روز را نیز تامین کند تا آب شرب مورد نیاز زائران مهیّا شود.

الخطابی پیش‌بینی کرد: تعداد زائرینی که در ایام اربعین امام حسین (علیه‌السلام) وارد کربلا می‌شوند به ۲۵ میلیون نفر از داخل و خارج از کشور برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha