جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
عراق

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب «ایستگاه‌های یک مسافر» از سوی مرکز اسناد مقاومت اسلامی در یادواره شهید کمال کورسل و شهدای بین الملل دفاع مقدس و عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مرکز الوثائقی للمقاومة الاسلامیة فی العراق (موسسه اسناد مقاومت اسلامی عراق) در ایران وابسته به مرکز مدیریت اسناد و مدارک حشد الشعبی عراق است، که با حمایت و پشتیبانی و همکاری مستقیم شهید ابو مهدی المهندس به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عراقی راه اندازی شده است.

بر اساس گزارش این موسسه تعداد شهدای عراقی سپاه بدر در دفاع مقدس ایران بیش از هزار شهید بوده و تعداد کل شهدای عراقی در سپاه بدر و سایر گروه‌ها بیش از ۲ هزار شهید است و تعداد مجروحین تنها از سپاه بدر بیش از ۵ هزار مجروح بوده است.در حال حاضر کتاب‌هایی در این زمینه چاپ شده است که از جمله آن کتاب مرجع شهدای بدر در ۷ جلد است که در هر جلد ۱۰۰ شهید در آن معرفی شده است و این کار ادامه دارد، تا تمام شهدای عراقی معرفی شوند.

در همین راستا، طی مراسمی رونمایی از کتاب «ایستگاه های یک مسافر» به همت مرکز اسناد مقاومت اسلامی عراق، در مراسم یادواره شهید فرانسوی کمال کورسل وشهدای بین الملل انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، مراسم رونمایی از کتاب "ایستگاه‌های یک مسافر" به نویسندگی راجی عبد الحسین العامری شهید عراقی دفاع مقدس و ترجمه سید همام موسوی با حضور مترجم و همرزمان این شهید برگزار می‌شود.

یادآور می شود این مراسم روز جمعه ۵ مرداد ساعت ۱۷ در حسینه امام خامنه‌ای جنب گلزار شهدای علی بن جعفر قم برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha