پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
عملیات مرصاد

حوزه/ سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بیانیه ای به مناسبت سالروز عملیات مرصاد نوشت: رزمندگان سلحشور استان سمنان در این نبرد حماسی، با رشادت و جانفشانی مثال زدنی، نقشی تعیین کننده در شکست دشمنان انقلاب ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بیانیه ای به مناسبت سالروز عملیات مرصاد نوشت: رزمندگان سلحشور استان سمنان در این نبرد حماسی، با رشادت و جانفشانی مثال زدنی، نقشی تعیین کننده در شکست دشمنان انقلاب ایفا کردند.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالروز حماسه غرورآفرین عملیات مرصاد با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات، تأکید کرد: عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد رشادت، دلاوری و بصیرت ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم‌خورده بود. در این عملیات غرورآفرین، رزمندگان اسلام با نثار جان خود، توطئه شوم منافقین کوردل و حامیان استکباری آنها را نقش بر آب کرده و بار دیگر ثابت کردند که هیچگاه در برابر زیاده‌خواهی و تجاوز دشمنان ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: رزمندگان سلحشور استان سمنان در این نبرد حماسی، با رشادت و جانفشانی مثال زدنی، نقشی تعیین کننده در شکست دشمنان انقلاب ایفا نمودند و با نثار جان خود، حماسه ای جاودانه را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص این عملیات فرمودند: "آن که ایستاد تیپ قائم بود". این جمله‌ی نورانی، گویای نقش بی بدیل رزمندگان استان سمنان در این حماسه ی بزرگ است.

در این بیانیه آمده است: استان سمنان مفتخر است که در طول دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، بیش از سه هزار شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام کرده است و این شهدای گرانقدر، سند افتخار و عزت این استان هستند.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان این بیانیه، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید می‌کند: پاسداران و بسیجیان غیور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آمادگی خود را برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدیدی اعلام می دارد و به دشمنان انقلاب هشدار می دهد که با آمادگی کامل در برابر هرگونه توطئه ای قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha