سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
افتخار یوسفی

حوزه/ یوسفی از برگزاری دوره‌های آموزشی معارفی کوتاه مدت و بلندمدت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه بانوان سراسر جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم افتخار یوسفی در مراسم اختتامیه اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان رویداد «راه روشن ۳» با حضور بیش از ۲۳۰ داوطلب ورودی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، اساتید راهبر، اساتید رهیار، طلاب همیار و جمعی از مسئولان این مؤسسه علمی حوزوی در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، ضمن عرض خداقوت به شرکت کنندگان در این اردو، اظهار داشت: شرکت کنندگان در این اردو توانستند بوم‌های حل مسئله را طراحی و به نتایج جالبی دست پیدا کنند.

معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مسیر تعبد و بندگی الزاما منحصر در طلبگی نیست، خاطرنشان کرد: جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها همچنان با آغوش باز پذیرای بانوان از سراسر جهان است.

یوسفی افزود: جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برای همه بانوان، دوره‌های معارفی کوتاه مدت و بلندمدت در نظر گرفته است و همه بانوان از سراسر ایران و جهان می‌توانند از این دوره‌ها بهره ببرند.

وی با اشاره به بوم‌های ایده پردازی در اردوی «راه روشن» بیان داشت: بوم‌های حل مسئله پر از ایده‌های جالب و نقطه نظرات جذاب بود، خوش فکر و بااستعداد و ابتکار و خلاقیت به جوانب مختلف موضوع پرداختید و این مسائل برای ما و شما مسئولیت آفرین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha