چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
کریمی تبار

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: رژیم صهیونیستی که در منجلاب جنایت‌های خود در حال غرق شدن است، برای فرار از شکست‌های مفتضحانه خود، هر روز به جنایت و حماقت بیشتری دست می‌زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان ایلام با صدور پیامی، شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»

شهادت حاج اسماعیل هنیه مبارز خستگی‌ناپذیر و چهره پرافتخار جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی، سندی دیگر بر جنایت و توحش این رژیم جعلی است که به هیچ کدام از قواعد بین المللی پایبند نبوده و نیست و بار دیگر با این اقدام ددمنشانه، چهره زشت و پلید جنایتکارانه خود را برای مردم جهان آشکار کرد.

شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و عزیز در حالی که مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، نشان دهنده اوج ذلت، خواری و استیصال رژیم جنایتکار، کودک‌کش و جانی صهیونیستی در برابر عظمت و عزت ایستادگی ملت مظلوم فلسطین، مردم غزه و جبهه مقاومت است.

رژیم صهیونیستی که در منجلاب جنایت‌های خود در حال غرق شدن است، برای فرار از شکست‌های مفتضحانه خود در برابر جبهه مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر غزه، هر روز به جنایت و حماقت بیشتری دست می‌زند، غافل از اینکه این اقدامات از سر استیصال، نتیجه‌ای جز سرعت بخشیدن به پایان موجودیتش از روی این کره خاکی ندارد و بر اساس نصّ صریح قرآن کریم پیروزی نهایی از آن مظلومان و مستضعفان جهان است.

بی‌شک همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود با صراحت اعلام فرمودند، رژیم صهیونیستی با این جنایت، زمینه مجازات سختی را برای خود رقم زده و باید منتظر عواقب این اقدام رذیلانه خود باشد.

شهادت اسماعیل هنیه مبارز خستگی ناپذیر جبهه مقاومت که سال‌ها در این مسیر نورانی، مقتدرانه گام برداشت و حتی عزیزان خود را در این راه با افتخار تقدیم کرد را محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، ملت مظلوم فلسطین و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهیدقدس علوّ درجات و برای جبهه عظیم مقاومت، پیروزی روزافزون از خداوند متعال خواستارم.

اله نور کریمی تبار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha