جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1173922
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
مدرسه شهید جمهور

حوزه/آیین کلنگ زنی بزرگترین مدرسه کشور به نام شهید جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی در ناحیه چهار آموزش و پرورش قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی مدارس استان قم در آیین کلنگ زنی مدرسه شهید جمهور طی سخنان اظهارکرد: پس از شهادت شهدای خدمت و از جمله شهید رئیسی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بر آن شد تا برای قدردانی از زحمات ایشان در عرصه مدرسه سازی، احداث چند مدرسه در سراسر کشور را به نام ایشان در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: ان شاءالله مدرسه شهید جمهور در قم در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنایی بیش از سه هزار مترمربع در سه طبقه، بزرگترین مدرسه کشور خواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم دارا بودن ۱۵ باب کلاس درس، ۱۷ آزمایشگاه و کارگاه و اتاق جنبی و همچنین نمازخانه ای به مساحت ۲۴۰ مترمربع را از دیگر مشخصات مدرسه شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی در قم خواند و گفت: یک هزار و ۴۰۰ مترمربع محوطه سازی نیز در این مدرسه معظم انجام خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد آیین افتتاح این مدرسه در ایام سالگرد شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت، برگزار و تقدیم دانش آموزان عزیز قمی شود.

اجتهادی با تأکید بر این که رشد مدرسه سازی در قم به حول و قوه الهی و با تعامل بیشتر مسئولان ملی و استانی و همچنین همیاری خیرین معزز مدرسه ساز تداوم خواهد یافت اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۳۵۰ کلاس درس در قم در دست احداث است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قم با یادآوری این که رئیس جمهور شهید، کشور را به کارگاه مدرسه سازی تبدیل کرد گفت: ان شاء الله اعضای دولت آقای دکتر پزشکیان هم این روند را در عرصه جهاد مدرسه سازی تداوم بخشند.

گفتنی است، مدرسه شهید جمهور انتهای خیابان شهیدان محرابیان قم با حضور مسئولین استان و شهر کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha