جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
.

حوزه/امام جمعه کمالشهر گفت:ترور نشان از خستگی ، آشفتگی و عجز و ناتوانی است ، انسان با غیرت و شجاع هرگز دست به ترور نمی‌زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه کمالشهر به امامت حجت الاسلام نورپور و با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد.
حجت الاسلام نورپور امام جمعه کمالشهر ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه آل الله و ورود کاروان اهل بیت( ع)
و نیز ضمن گرامبداشت روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران عزیز تقدیروتشکر کرد و گفت: خبرنگاران عزیزعلمداران جبهه جهاد تبیین،روشن گری و اطلاع رسانی هستند. خبرنگاران در تقویت امید و نشاط و تبیین درست و منطقی خدمات نظام اسلامی و روشن گری درباره جبهه استکبار نقش بسزائی دارند.
خطیب نمازجمعه در ادامه با اشاره به روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم یادآور شد: جوانان غیرتمند و مومن ، از ایران، لبنان، افغانستان، پاکستان و عراق به عنوان مدافعان حرم آل الله و حرم اهل بیت(ع) ، جانشان را کف دست گرفتند و رفتند و مردانه در برابر دشمنان و داعش مفلوک ایستادند، از حرم اهل بیت( ع )و از اعتقادات ، آبرو و اعتبار مسلمانان و از امنیت منطقه غرب آسیا دفاع کردند و در دیار غربت مظلومانه به شهادت رسیدند و خود را جاودانه کردند و بصیرت، غیرت، و لایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام نورپور در ادامه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه و فواد شکر از فرماندهان بزرگ حزب الله گفت: اولا، اسرائیل کارش ترور است ، شغلش ترور است ، سابقه و کارنامه‌اش ترور است ، اصلاً حیاتش مبتنی بر ترور است.ثانیا،اسرائیل غده چرکین سرطانی است ، مادامیکه این جرثومه فساد هست ، ناامنی ، فساد ، ظلم و ترور هم هست، تنها راه فقط و فقط حذف کامل اسرائیل است و لذا امام راحل و حکیم ما فرمودند : اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

وی ادامه داد: ثالثا، ترور کار سخت و پرافتخار و هنر نیست ، با هزار روش و طریق می‌توان سیستم‌های امنیتی و حفاظتی را دور زد و در هر نقطه‌ای از دنیا مرتکب ترور شد ولی ترور یک امر غیر انسانی و کاملاً حیوانی است و هیچ آزاده‌ای دست به ترور نمی‌زند.
وی افزود:ترور نشان از خستگی ، آشفتگی و عجز و ناتوانی است ، انسان با غیرت و شجاع هرگز دست به ترور نمی‌زند.

حجت الاسلام نورپور خاطر نشان ساخت: شهید مظلوم دکتر اسماعیل هنیه، شجاع‌ترین ، صبورترین و بصیرترین مجاهد فلسطینی بود که یک عمر با رژیم صهیونیستی در سخت‌ترین شرایط مبارزه کرد، چند سال دوران سخت اسارت را تحمل، گروه حماس را رهبری کرد، ۶۰ نفر شهید از خانواده‌اش را تقدیم کرد و خیلی سختی‌ها ، مرارت‌ها و مصائب را تحمل کرد ولی تا آخر ایستاد و از آرمان فلسطین مردانه دفاع کرد و از آنجا که مهمان کشور ما بود و در خانه ما مظلومانه ترور شد، لازم است.

وی افزود: نظام اسلامی از قاتلان و رژیم صهیونیستی انتقام بگیرد و این انتقام باید سخت و فلج کننده و سریع و بدون فوت وقت باشد.به تعبیر رهبر عزیزمان که فرمودند: "رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رسانید و ما را داغدار نمود."از این روی این جنایت ،سنگین و سخت بود که باید مجازات آن هم سخت‌تر و سنگین‌تر و پشیمان کننده‌تر باشد.

وی خاطر نشان ساخت: طوری که هم رژیم صهیونیستی پشیمان گردد و هم حامیان و اربابان اسرائیل به ویژه آمریکا. بدانید با شهادت و ترور چند فرمانده و مجاهد در لبنان و فلسطین، مقاومت متوقف نخواهد شد، بلکه " اِذا غابَ سیدٌ قامَ سیدٌ آخر "

وی هشدار داد: اسرائیل کودک کش بداند با این جنایت وقیحانه خود در لبنان و تهران در حقیقت درهای آتش جهنم رابه روی خود بازکرد و قطعا سیلی سختی خواهد خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha