جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان گفت: صهیونیست های جنایتکار منتظر خونخواهی و انتقام سخت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد صفا امام جمعه موقت کنگان در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک و تسلیت شهادت رهبر جبهه مقاومت فلسطین (حماس) گفت: همه ما مطیع رهبر و مقتدای خویش و ولی امر مسلمین جهان هستیم و عاملان جنایت منتظر خونخواهی مهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران شهید دکتر اسماعیل هنیئه باشند.

وی افزود: پشت هر ترور ، جنایت و حذف فیزیکی دستان خون آلود و جنایتکار آمریکا و صهیونیست هاست و این جنایات کور نشان از عجز و درماندگی دشمنان اسلام است.

خطیب موقت جمعه کنگان بیان کرد: امت اسلام به فضل الهی انتقام خود را از این جنایات کاران خواهند گرفت و به فرموده قرآن کریم " إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ".

حجت الاسلام صفا بیان کرد: امروز همه ملت ها و آزادگان عالم فهمیده اند ایران اسلامی مرکز مقاومت و فرماندهی علیه رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی است.

وی در پایان این مسئله گفت: به تعبیر بزرگان انقلاب ملت مستحکم ایران دندان های آمریکا را در دهانش خرد خواهد کرد.

امام جمعه موقت کنگان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تنفیذ حکم ریاست محترم جمهور توسط ولی فقیه زمان عنوان داشت: تنفیذ مشروعیت بخشیدن به آرای مردم است و اگر تنفیذ ولی فقیه زمان نباشد حکومت طاغوت است.

حجت الاسلام صفا با بیان این مسئله که رییس جمهور محترم بتواند منویات رهبری معظم انقلاب را اجرا نماید، به مسئله تحلیف ریاست جمهوری با حضور گسترده مسئولان کشورهای مختلف در مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: دولت اولویت های کشور را در نظر گرفته و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نیز توسعه سفره مردم چاره اندیشی اساسی و اصولی نماید.

وی با بهره گیری از زیبا سخنی از سیدالساجدین امام زین العابدین علیه السلام در خصوص تمسک به قرآن به ضرورت پرداختن به کارهای قرآنی اشاره و با تقدیر از زحمات امام جمعه شهرستان در حوزه قرآنی عنوان کرد: آحاد مردم و مسئولان موسسات و مراکز قرآنی را مورد حمایت و در راستای تعلیم، حفظ و عمل به قرآن مشارکت و با قرآن جامعه را واکسیناسیون کنند.

خطیب موقت جمعه کنگان به مسئله تقوا اشاره و گفت: تقوا ملاک برتری از نگاه قرآن و پیش شرط محبوبیت در محضر ذات اقدس اله است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha