یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
علمای پاکستان

حوزه/ معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان در "کنفرانس تاجدار ختم نبوت" که توسط سجاد نشین معروف درگاه چورہ شریف به مناسبت تصویب قانون منع قادیانیت و تصمیم دیوان عالی کشور در پرونده مبارک ثانی در چورہ شریف برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان و عضو سابق شورای ایدئولوژی اسلامی، حجت الاسلام عارف حسین واحدی، در «کنفرانس تاجدار ختم نبوت» که توسط سجاد نشین معروف درگاه چورہ شریف، جناب پیر سعادت علی شاه، به مناسبت تصویب قانون منع قادیانیت و تصمیم دیوان عالی کشور در پرونده مبارک ثانی در چورہ شریف برگزار شده بود، شرکت کرد.

بر اساس گزارش، در این کنفرانس، تعداد زیادی از مشایخ عظام، علمایی از مذاهب مختلف و تمامی اقشار (وکلا، جامعه مدنی، تاجران و نمایندگان رسانه‌ها) شرکت کردند.

علمای پاکستان دست در دست هم دعای وحدت خواندند

علامه عارف واحدی در سخنرانی خود پیر سعادت علی شاه را به دلیل این تلاش مبارک و ترتیب این دسته گل زیبای وحدت تبریک گفت و افزود: عقیده ختم نبوت جزو ایمان ما است.

وی افزود: عقیده ما این است که منکر این عقیده خارج از دایره اسلام است. و هیچ‌گونه ضعف و توطئه‌ای در این عقیده قابل قبول نیست. اگر ما متحد باشیم و به عنوان یک امت زندگی کنیم، هیچ‌کس جرات نخواهد کرد در این قانون تغییری ایجاد کند.

معاون مرکزی شورای علمای شیعه پاکستان گفت: وحدت ما همواره قدرت‌های استعماری شیطانی را ترسانده است. این قدرت‌های استعماری و عوامل آنها در سطوح مختلف تلاش می‌کنند در امت اسلامی تفرقه ایجاد کنند و برای ایجاد تفرقه افکنی بین مسلمانان سرمایه‌های هنگفتی خرج می‌کنند. ولی ما می‌توانیم با ایجاد وحدت در صفوف خود، تمامی توطئه‌های ناپاک آنها را ناکام سازیم.

علمای پاکستان دست در دست هم دعای وحدت خواندند

علامه عارف حسین واحدی گفت: به تمامی امت اسلام و حضار گرامی، شهادت مجاهد اسلام شهید اسماعیل هنیه را تسلیت عرض می‌کنیم و با ملت فلسطین ابراز همبستگی می‌نماییم.

شایان ذکر است که پس از این برنامه، نماز مغرب باجماعت اقامه شد که علمای تمامی مکاتب فکر و مشایخ در آن شرکت کردند و صحنه زیبایی از اتحاد و وحدت را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha