یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
تصاویر/ دیدار فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل با بیان اینکه سپاه نهادی جوشیده از دل مردم، با مردم و دارای جایگاه بلند و ارزشمند است، گفت: این نهاد انقلابی از همان ابتدا، اقتدار و رسالت خود را به دشمنان نشان داد و دشمن نیز قدرت و جایگاه سپاه را به‌خوبی درک کرد، به همین منظور در کنار اسلام هراسی و شیعه هراسی، سپاه هراسی را نیز کلید زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلیمن احمد مطهری اصل نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا و رده‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در استان، با بیان اینکه سپاه نهادی جوشیده از دل مردم، با مردم و دارای جایگاه بلند و ارزشمند است، اظهار داشت: این نهاد انقلابی از همان ابتدا، اقتدار و رسالت خود را به دشمنان نشان داد و دشمن نیز قدرت و جایگاه سپاه را به‌خوبی درک کرد، به همین منظور در کنار اسلام هراسی و شیعه هراسی، سپاه هراسی را نیز کلید زد.

امام جمعه تبریز افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز به روز پا به پای انقلاب توانمند و مقتدرتر شده و در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی، عمرانی و خدمت رسانی اقدامات ارزشمند و منحصر به فردی انجام داده است.

وی با بیان اینکه سپاه یکی از نهادهای ارزشمند در کشور است و در بزنگاه‌های حساس در کنار مردم بوده و به حل مشکلات کمک می‌کند، ادامه داد: وحدت بین ارتش و سپاه مهمترین عامل حفظ این انقلاب مردمی، الهی و معنوی بوده و این ۲ نهاد نظامی با تقدیم شهدای گرانقدری به تحقق این امر کمک کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد: این نهاد مقدس امروز با اقتدار، آمادگی و توانمندی‌های عزتمندانه، در زمره ارکان مهم حفاظت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد و موجب امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی توانمند، در کارنامه خود کارهای ارزشمندی را ثبت کرده که نابودی رژیم بعثی عراق، ریشه کن کردن منافقین و نابودی داعش در سوریه و عراق و گسترش بسیج جهانی اسلام از آن جمله است.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یگان‌های رده‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در استان، از آمادگی این نیروها برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای نظام اسلامی خبرداد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha