دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
حجت الاسلام عباس درویشی

حوزه/رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: ایران حق پاسخگویی به این تجاوز و تعرض اسرائیلی‌ها به کشورمان را حق مسلم خود می‌داند و بی‌شک دیر یا زود رژیم صهیونیستی پاسخ این جنایت خود را به شدیدترین نحو ممکن دریافت خواهد کرد.

حجت الاسلام عباس درویشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر به عینه شاهد تلاش رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت در جهان اسلام و کشورهای منطقه هستیم که آخرین نمونه آن ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و همچنین به شهادت رساندن فواد شکور؛ از فرماندهان حزب الله در بیروت بود.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: دشمن صهیونیستی امروز تلاش دارد در باتلاقی که در آن دست و پا می‌زند با تبلیغات دروغین و همچنین با تمسک به رسانه‌هایی که در اختیار دارد اوضاع موجود را وارونه نشان دهد بنابراین باید در بحث رسانه بسیار هوشمندانه عمل کنیم و فریب این جنگ روانی را نخوریم.

این استاد حوزه عنوان داشت: سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل آن گونه که از آنان در رسانه ها سخن به میان می‌آید، هرگز قوی و هوشیار نبوده و نیستند و اگر قوی بودند بی شک جریان هفت اکتبر یعنی عملیات طوفان الاقصی را پیش‌بینی می‌کردند یا حداقل می‌توانستند اسرای خود که الان در دست نیروهای مقاومت حماس هستند را آزاد کنند.

حجت الاسلام درویشی تصریح کرد: اسرائیل غاصب امروز گستاخی خود را به حدی رسانده است که برای ترور مخالفان خود کشورهای دیگر را مورد تعرض قرار می دهد که نمونه بارز آن ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران بود که بی‌شک این عمل صهیونیست‌ها پایمال کردن پروتکل‌های جهانی و همچنین زیر پا گذاشتن خطوط قرمز می‌باشد.

وی افزود: صهیونیست ها شاید در ظاهر خود را همچنان برتر میدان مبارزه با محور مقاومت بدانند ولی به گفته سید حسن نصرالله اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: بنابراین طبق منطق و حقوق بین‌الملل، ایران حق پاسخگویی به این تجاوز و تعرض اسرائیلی‌ها به کشورمان را حق مسلم خود می‌داند و بی‌شک دیر یا زود رژیم صهیونیستی پاسخ این جنایت خود را به شدیدترین نحو ممکن دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha