دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان

محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: ترور و نسل کشی، مشی و مرام صهیونیست هاست و دنیا آن ها را با خوی وحشی گری و تجاوز می شناسد.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که صهیونیست ها پس از شهادت اسماعیل هنیه، بابت این جنایت بی شرمانه، تاوان سختی پس می دهند، اظهار داشت:رژیم خبیث و کودک کُش صهیونیستی از زمان تأسیس در سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون منشأ جنایات و مصیبت‌آفرینی‌های بسیاری نه فقط برای مردم غرب آسیا بلکه برای کل بشریت بوده است.

وی افزود: در طول بیش از ۷۵ سال جنایت و وحشی گری، آن چه از صهیونیست های متجاوز در ذهن بشر مانده، ترور و نسل کشی است که جزو ذات و مرام آن هاست و در قضایای پس از طوفان الاقصی نیز شاهد تشدید این روحیه وحشی گری و جنایت آفرینی بوده ایم.

این پژوهشگر حوزوی همچنین گفت: دشمن صهیونیست به زعم باطل خود با ترور و کشتار و خونریزی می خواهد اراده و عزم راسخ مردم مجاهد فلسطین را تضعیف کند و حال آن که با شهادت سران و فرماندهان مردم فلسطین و غزه، اتفاقاً عزم و اراده آن ها برای تداوم مقاومت و مقابله با دشمن مضاعف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به همین خاطر است که معتقدیم امروز مقاومت، شجاع تر و باانگیزه تر از قبل فعالیت‌های جهادی و انقلابی خود را ادامه خواهد داد و روز به روز دشمن صهیونیست در رسیدن به اهداف شومش ناکام تر از گذشته می شود.

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: واقعیت آن است که شهادت برگ افتخار هر مسلمان و هر حق‌طلبی در سراسر جهان است و لذا همانطور که بذر شهادت حاج‌قاسم موجب رویش حاج قاسم‌ها شد، بذر شهادت اسماعیل هنیه نیز موجب بروز و ظهور هزاران هنیه در جبهه مقاومت اسلامی بخصوص در سرزمین های اشغالی می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha