دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
کد خبر: 1174709
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
آیت الله علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه در جلسه شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه با گرامیداشت روز خبرنگار، از همه خبرنگاران و گزارش‌گران و اهالی رسانه که در خدمت آرمان‌های الهی و مردم شریف‌ هستند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در ابتدای جلسه شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و خبرنگاران شهید در دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه شهدای خبرنگار در غزه گفت: این روز را به همه خبرنگاران در خبرگزاری حوزه، مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه، اصحاب و ارباب رسانه در حوزه‌های علمیه و رسانه‌های علمی و فرهنگی و دینی در ایران و جهان تبریک می گویم.

وی با بیان این که خبرنگاری و فرآوری و نشر آگاهی‌ها در ذات آدمی ریشه دارد و نبوت و رسالت در حقیقت اوج گزارشگری از عالم قدس و جهان غیب است، گفت: خبرنگاران و گزارش گران و اصحاب رسانه‌ای که در مدار ارزش‌های متعالی این حرفه مهم و اجتماعی در حرکت‌اند در مسیر راهنمایی بشر و دستگیری نیازمندان آگاهی قرار دارند.

مدیر حوزه های علمیه گفت: از همه خبرنگاران و گزارش‌گران و اهالی رسانه که در خدمت آرمان‌های الهی و مردم شریف‌ هستند، تقدیر و تشکر می‌ کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha