سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
سامانه مدیریت حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد به تشریح و چگونگی استفاده از بخش تیکتینگ این سامانه پرداخت.

حجت‌الاسلام امین تقی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با اشاره به راه اندازی بخش تیکتینگ سامانه جدید مدیریت حوزه علمیه استان یزد به تشریح گام به گام و ویژگی های این بخش پرداخت.

مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد عنوان کرد: در وهله اول باید به این ویژگی دقت شود که در بخش تیکتینگ کلیه پیام ها، نقدها، پیشنهادات، گزارشات و... که به صورت تیکت از طرف کاربران سامانه جدید مدیریت حوزه علمیه استان یزد برای مدیر حوزه علمیه استان ارسال میشود، کاملا محرمانه بوده و هیچ احدی توانایی دسترسی به محتوای پیامها را ندارد حتی تیم رسانه حوزه علمیه استان و پشتیبانی سایت و اینکه پیام ها مستقیما به دست مدیر می رسد و سریعا نیز توسط ایشان تعیین تکلیف می شود.
وی ادامه داد: ابتدا کاربر باید از طریق بخش پنل کاربری که در بالای سامانه تعبیه شده نسبت به ساخت یک حساب کاربری اقدام نماید که این حساب کاربری فقط به یک ایمیل نیاز دارد و کاربر می تواند هرگونه نام کاربری و رمزی را برای خود انتخاب نماید و همچنین میتواند بسته به تمایل کاربر به صورت اصل یا فیک باشد که در هر دو صورت مدیر استان محتوای تیکت را بررسی و دستورات مقتضی را صادر می کند.
تقی نژاد گفت: پس از اینکه حساب کاربری توسط کاربر و از طریق پنل کاربری سامانه ساخته شد وارد فضای پنل می شود که در این حالت اولین گزینه ارسال پیام به مدیر است.
وی ادامه داد: در این بخش کاربر گزینه تیکت جدید را انتخاب می‌کند سپس دپارتمان‌ مورد نظر که مدیریت استان است را انتخاب می‌نماید، پس از آن موضوع تیکت و در نهایت سطح اهمیت تیکت را در سه بخش کم، متوسط و ضروری انتخاب خواهد کرد.
مسئول دفتر خبرگزاری رسمی حوزه در یزد، گفت: کاربر می تواند هرگونه پیام، گزارش، پیشنهاد و انتقادی را برای مدیر بنویسد و منتظر پاسخ آن بماند که این پاسخ بر اساس سطح اهمیت انتخاب شده در اسرع وقت توسط شخص مدیر استان داده خواهد شد.
وی افزود: برای مدیر استان پس از دریافت تیکت، بر اساس محتوا چند حالت پیش بینی شده است اعم از بستن این رشته تیکت، در دست بررسی قراردادن و نیز پاسخ دادن و منتظر پیام مجدد کاربر ماندن، می باشد.
معاون اجرایی قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد، گفت: همچنین مدیر استان رأسا می تواند به هر یک از کاربران یا دپارتمان ها پیامی را ارسال نماید که کاربر وقتی وارد پنل خود می شود گزینه عدد فعال شده بر روی شکلک پیام را مشاهده خواهد کرد و میتواند پاسخ دهد.
وی افزود: کاربران ترجیحا تیکت خود را بدون هرگونه استفاده از القاب حوزوی، تعارفات و حاشیه ها ارسال نمایند تا سرعت بررسی تیکت توسط مدیر افزایش یابد و همچنین کاربر توجه نماید که برای هر موضوع یک رشته ی تیکت جدید را باز نماید.
گفتنی است که سامانه مدیریت حوزه علمیه استان یزد https://heyazd.ir/ می باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha