چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
علمای عکار - لبنان

حوزه/ شیخ الرفاعی در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، از خرد، عقلانیت و استحکام موضع رسمی وی تجلیل کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ مؤمن الرفاعی مشاور روابط دیپلماتیک "تجمع علمای عکار" در لبنان در مراسم بزرگداشتی که به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید فؤاد شکر در مجتمع سیدالشهدا در حومه جنوبی برگزار شد، شرکت کرد.

شیخ الرفاعی در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، از خرد، عقلانیت و استحکام موضع رسمی وی تجلیل کرد.

وی افزود: خداوند امروز سید حسن نصر الله را بر یهودیان صهیونیست و بر نیروهای استکبار آمریکا و غرب و همراهان آنها، پیروز می کند.

عضو تجمع علمای عکار بیان داشت: ما امروز از منطقه "عکار" و "صیدا" به ضاحیه مقاومت آمده ایم تا با حضور، موضع گیری و حضور مستقیم خود بگوییم که در کنار مقاومت، رهبری و اعضای آن و طرفداران مقاومت هستیم و ما با شما هستیم و فقط از خداوند متعال می ترسیم.

وی در پایان تصریح کرد: ما به رهبری خردمند خود اعتماد داریم و مطمئن هستیم که انتقام خداوند خواهد آمد. ما به این رهبران و شهدا، نابودی حقیقی دشمن صهیونیستی اسرائیلی را بشارت می دهیم و پیروزی فقط از جانب خداست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha