پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
مصاحبه با آیت الله کعبی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی با تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: باید به خبر و رسانه در جهت تولید قدرت نرم و حکمرانی بایسته رسانه‌ای و فضای مجازی توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت‌الله عباس کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با پاسداشت مجاهدت‌های خبرنگار شهید والامقام شهید صارمی و کلیه خبرنگاران شهید انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت، ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را به کلیه برادران و خواهران سخت‌کوش و با انگیزه و متعهد و انقلابی خبرنگار تبریک عرض می‌نمایم.

خبرنگاری در دوران انقلاب اسلامی با نگاه تمدنی به آوردگاه مقابله حق و باطل تبدیل شده است. خبرنگاران طراز انقلاب اسلامی با برخورداری از ایمان و تقوا، مجاهدانه در میدان جنگ ترکیبی در برابر غول‌های رسانه‌ای دشمنان اسلام و ایران ایستاده‌اند.

امروزه تأثیر ارتش سایبری دشمنان بشریت در استعمار فرانوی ملت‌ها با قلب حقایق و تغییر جای ظالم و مظلوم از تأثیر ارتش‌های نظامی بیشتر شده است. دشمنان اسلام و ایران با هزینه‌های فراوان همواره در حال تقویت قدرت باطل رسانه‌ای خود برای مقابله با امواج بیداری ملت‌ها و طوفان آزادگان به‌ویژه بعد از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و وعده صادق هستند. به گونه‌ای که امروز بودجه و امکانات آنان در عرصه جنگ نرم کمتر از بودجه نظامی آنان نیست.

باید به خبر و رسانه در جهت تولید قدرت نرم و حکمرانی بایسته رسانه‌ای و فضای مجازی توجه ویژه‌ای شود. امروزه نقش خبرنگاران هوشمند و با نشاط و توانا و آشنا با اقتضائات جنگ ترکیبی دشمنان در تولید قدرت نرم و تقویت ایمان و امید و وفاق و همدلی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و مطالبه‌گری و جریان‌سازی و بصیرت‌آفرینی و الهام‌بخشی و استحکام درونی جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ و انعکاس جنایت‌های هولناک جنگی در غزه و تروریست دولتی صهیونیستی و بازتاب اخبار مقاومت در منطقه و مظلومیت و اقتدار غزه و افشای جنایات وحشیانه باند تبهکار صهیونیستی به خوبی روشن است.

بحمدالله مراجع معظم و بزرگان حوزه و روحانیت بیش از هر زمان به نقش پیشروی رسانه‌ای حوزه و روحانیت و طلاب و فضلای انقلابی فعال در عرصه رسانه واقف هستند و قدردان آنان هستند. انتظار آن است که با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای جبهه انقلاب و تقسیم کار و توزیع نقش و هم‌افزایی در عرصه خبر و رسانه و فضای مجازی از سویی و توجه و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در عرصه جهاد تبیین، شاهد حضور قوی‌تر در جهت ترویج دین و اخلاق و آداب و مقابله با دشمنان و تحکیم انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن و پیروزی‌های درخشان بر طاغوت و استبداد جهانی آمریکایی صهیونیستی باشیم.
بمنه و کرمه انه سمیع مجیب.

۱۷/ ۵/١٤٠٣
عباس کعبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha