پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
امکان ثبت و اطلاع‌رسانی رویدادهای علمی در پایگاه نورمگز

حوزه/ قابلیت جدیدی در سایت نورمگز ارائه شده که صاحبان همایش‌ها، نشست‌ها و کنگره‌ها بتوانند رویدادهای علمی (در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی) را در پایگاه نورمگز ثبت کرده و ضمن بارگذاری پوستر رویداد، اقدام به اطلاع رسانی نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ارائه جامع‌ترین و دقیق‌ترین محتواهای علوم انسانی و اسلامی همواره از اهدافی بوده که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) طی سالیان بعد از تاسیس، برای آن تلاش کرده است.

پایگاه اینترنتی مجلات تخصصی (نورمگز) یکی از موفق‌ترین سامانه‌هایی بود که به ارائه مقالات تخصصی از مجلات رشته‌های مختلف علوم انسانی پرداخته و با ابزارها و امکانات پیشرفته خود، جایگاه خوبی در میان اهل تحقیق و پژوهش کسب کرده است.

اینک قابلیت جدیدی در سایت نورمگز ارائه شده که صاحبان همایش‌ها، نشست‌ها و کنگره‌ها بتوانند رویدادهای علمی (در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی) را در پایگاه نورمگز ثبت کرده و ضمن بارگذاری پوستر رویداد، اقدام به اطلاع رسانی نمایند. رویدادها می‌تواند شامل موراد زیر باشد:

  • همایش‌های علمی با گرایش علوم انسانی
  • فراخوان مقاله برای مجلات و نشریات علوم انسانی
  • نشست‌های علمی مرتبط با علوم انسانی
  • و هر گونه رویداد علمی‌ دیگر مرتبط با علوم انسانی

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) می‌کوشد تا با این خدمت برای رویدادهای علمی، امکان اطلاع‌رسانی و تبلیغ مطلوبی را فراهم آورد و به سهم خود، نقشی در برگزاری پرشور و گرم‌تر شدن رویدادهای علمی داشته باشد.

مراحل ثبت رویداد علمی در پایگاه مجلات تخصصی نورمگز:
وارد سایت نورمگز شوید ---> گزینه رویدادهای علمی (سمت راست، آخرین گزینه) را انتخاب نمایید ---> بر دکمه (در صورتی که تمایل دارید رویدادی را ثبت نمایید) کلیک نمایید ---> فرم مربوطه را پر کنید ---> در پایان دکمه افزودن را کلیک نمایید

راهنمای تصویری ثبت رویداد علمی:

رویداد علمی-نورمگز.jpg

ثبت رویداد .jpg

افزودن .jpg

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha