جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی درگذشت عالم لرستانی حجت الاسلام شیخ محمد باقر انصاری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی رحلت عالم پارسا حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد باقر امیرانصاری(ره) از روحانیون و مبلغان دورود لرستان را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

« إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ »

رحلت عالم پارسا و خدمتگزار مبلغ و مروج معارف اسلامی و آموزه های اهل بیت علیهم السلام حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدباقر امیر انصاری(ره)موجب غم و اندوه گردید.

این روحانی پر تلاش عمر با برکت خویش را در شهرستان دورود صرف تبلیغ ، آموزش ، تعلیم و تربیت طلاب علوم دینی و هدایت مردم نمود.

حضور مستمر و مداوم در مسجد، محراب و منبر و اقامه نماز جماعت و نصیحت ها و موعظه های پدرانه برخاسته از صفای باطن، خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوان و ارشاد و هدایت و اصلاح امور مردم و ساده زیستی از ایشان شخصیتی محبوب ، مقبول و مورد اعتماد در بین آحاد مردم شهرستان دورود ساخته بود.

همراهی با نهضت امام راحل عظیم الشأن قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه همان راه با حمایت و تبعیت از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمیٰ امام خامنه ای «مدظله العالی» و همراهی با رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از دیگر تلاش های این عالم عامل بود که اجر و پاداش آن در نزد ملیک مقتدر ثبت و ضبط است.

اینجانب ارتحال این روحانی جلیل و مکرم را به محضرحضرت امام عصر «عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» عموم جامعه روحانیت،حوزه علمیه استان لرستان و شهرستان دورود و بخصوص مردم شهرستان دورود و خانواده و منسوبین آن سعید عزیز تسلیت عرض می گویم.

از خداوند متعال برای آن روحانی زاهد ، علو درجات و برای خانواده و بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.

شایسته است عموم مردم متدین و انقلابی شهرستان دورود در مراسم تشییع،تدفین و مجالس گرامیداشت آن عالم فرهیخته شرکت نمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
سید احمد رضا شاهرخی
«۱۸ مرداد ۱۴۰۳
مطابق با
سوم صفر المظفر ۱۴۴۶»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha