دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
کد خبر: 1176171
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
پیام تسلیت شهردار قم

حوزه/ شهردار قم در پیامی درگذشت پیرغلام اهل بیت (ع) حاج سید احمد شمس که پس از نیم قرن نوکری دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) به ارباب بی کفن خود پیوست را به مردم قم تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد آمده است:

« من گدایی درت را دوست می‌دارم حسین سائلان محضرت را دوست می‌دارم حسین «بارالها، گریه‌ کن‌های حسینم را ببخش!»

این دعای مادرت را دوست می‌دارم حسین » السلام علیک یا اباعبدالله (ع)، سلام بر امامی که خود و عزیزانش چنان تاریخ‌سازی کردند که قرن‌ها پس‌از عاشورا همچنان دل‌ها با نام‌شان به شور می‌آید و چشم‌ها مملو از اشک می‌شود.

سلام بر امامی که در دستگاه پربرکتش آن‌ها که می‌آیند آبرودار می‌شوند و آن‌ها که می‌روند آبرودار می‌روند. سال‌ها نام مبارک حسین را بر زبان آوردن و خدمت‌کردن در این آستان مقدس قطعا اتفاقی نیست. سال‌ها مساجد، تکیه‌ها و حسینه‌های شهر قم میزبان صدایی باشند و طنین روضه‌اش مهمان قلوب شیعیان باشد ناگهانی نیست.

اجرا و مدیریت مراسم طی ۳۵ سال در محضر مقام معظم رهبری و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بیش از ۲۰ سال در مراسم حرم مطهر و آستان مقدس بانوی کرامت و همچنین ستاد نماز جمعه قم نشان از توانایی در عین دل باختگی به ارزش‌های دینی و انقلابی دارد.

این‌که پس از مراسم روضه اهل ‌بیت(ع)، در آستانه شهادت بی‌بی رقیه سادات(س) در حالی که هنوز بر روی منبر تکیه زده است و مصرع «مجلس تمام گشت و عمر هم به پایان رسید» به عنوان آخرین کلمات برزبانش جاری شود نشان می‌دهد خاک این درگاه پیرغلامانش را رها نمی‌کند و همیشه برپیشانی‌شان نشسته است، حتی در زمان احتضار.

اینجانب درگذشت خادم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، پیرغلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مداح اهل بیت (ع) حاج سید احمد شمس که پس از عمری مجاهدت و خدمت در سنگر اسلام و انقلاب، دعوت حق را لبیک گفت به همه مردم قم، عاشقان خاندان عترت و طهارت و خانواده و شاگردان این عزیز تسلیت عرض می‌نمایم.

ان‌شاالله در دیار باقی و بر سر سفره پربرکت ارباب بی‌کفن مهمان هستند و مزد یک عمر نوکری این دستگاه را از امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha