دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
جزئیات بسته‌های رومینگ اپراتورها برای پیاده‌روی اربعین

حوزه/ از آنجا که هزینه تلفن همراه و بسته اینترنت در خارج از کشور بر اساس تعرفه کشور میزبان محاسبه می‌شود، برای مدیریت هزینه‌های خود می‌توانید سیم کارتهای عراقی تهیه و یا رومینگ خط خود را فعال کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به زودی بزرگترین همایش انسانی جهان در کشور عراق برپا می‌شود و جمعیت بزرگی از عاشقان حسینی از کشورهای مختلف خصوصا ایرانی راهی سفر عاشقی هستند. مهم‌ترین و مؤثرترین راه ارتباط در این سفر با همراهان یا خانواده استفاده از شبکه‌های ارتباطی است. از آنجا که هزینه تلفن همراه و بسته اینترنت در خارج از کشور براساس تعرفه کشور میزبان محاسبه می‌شود، برای مدیریت هزینه‌های خود می‌توانید سیم کارت‌های عراقی تهیه و یا رومینگ خط خود را فعال کنید. در این بسته خبری تعرفه رومینگ و اینترنت اپراتورهای ایرانی را برای شما آورده‌ایم:

بسته‌ها و تعرفه‌های اپراتور ایرانسل در مسیر پیاده‌روی اربعین

ایرانسل همزمان با آغاز پیاده‌روی اربعین، بسته‌ها و تعرفه رومینگ خود را در کشور عراق از طریق اپراتورهای Zain و Asiacell ارائه می‌کند. بنا بر اعلام ایرانسل، این بسته‌ها شامل ۴ بسته اینترنت و ۳ بسته ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت است که تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ قابل فعال‌سازی و تا پایان اعتبار بسته، قابل مصرف‌ هستند.۴ بسته اینترنت شامل : سه بسته هفت روزه به ترتیب با حجم‌های ۱۵۰ مگابایت، ۳۰۰ مگابایت و یک گیگابایت، با قیمت‌های ۲۵، ۴۵ و ۱۰۰ هزار تومان و یک بسته ۱۴ روزه با حجم پنج گیگابایت و قیمت ۳۹۰هزار تومان ارائه می‌شود.بسته‌های ترکیبی ارائه‌ شده توسط ایرانسل نیز، شامل بسته ترکیبی ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران و ۴۵ پیامک با قیمت ۱۲۰هزار تومان (هفت روزه)، ۲ گیگابایت اینترنت رومینگ، ۲۰ دقیقه مکالمه با ایران و ۲۰ پیامک با قیمت ۲۹۰هزار تومان (۱۴ روزه) و بسته ترکیبی هفت گیگابایت اینترنت و ۱۵ دقیقه مکالمه با ایران با قیمت ۴۶۰هزار تومان (۱۴ روزه) هستند.گفتنی است، در صورت فعال کردن بسته رومینگ این اپراتور نیاز به تهیه سیم کارت عراقی نیست.جهت فعال کردن بسته‌های‌ اینترنت و ترکیبی رومینگ ویژه ایام اربعین می‌توانید از طریق کد دستوری #۴*۱۱۱۱*، اپلیکیشن ایرانسل‌من و وب‌سایت ایرانسل، اقدام کنید.

بسته‌های رومینگ همراه اول در ایام اربعین حسینی

بسته‌ها و تعرفه رومینگ همراه اول همزمان با آغاز پیاده‌روی اربعین، در تمامی اپراتورهای عراق (آسیاسل، زین، کورک) قابل استفاده هستند.این اپراتور در بخش بسته‌های کم حجم، چهار بسته «۳۰۰ مگابایت اینترنت ۷ روزه»، «یک گیگابایت اینترنت ۷ روزه»، «۲ گیگابایت اینترنت ۱۴ روزه به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک هدیه» و «۱۵ دقیقه مکالمه ۷ روزه به همراه ۴۵ پیامک هدیه» به ترتیب با قیمت ۴۵، ۱۰۰، ۲۹۰ و ۱۲۰ هزار تومان ارائه می‌کند.

بسته‌های رومینگ عراق ویژه مشترکین پرمصرف

همراه اول برای زائران پرمصرف نیز دو بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه به همراه ۱۵ دقیقه مکالمه هدیه» و «۱۵ گیگابایت اینترنت ماهانه» به ترتیب با قیمت‌های ۴۹۰ و ۵۲۰ هزار تومان تدارک دیده است.

بسته‌های اینترنت برای دارندگان سیم کارت رایتل

اپراتور رایتل نیز همزمان با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین جهت سهولت در برقراری ارتباط برای مشترکین خود سیم‌کارت، بسته‌های تخفیفی رومینگ بین‌الملل و تعرفه‌های تخفیفی رایتل ویژه عراق در نظر گرفته است.

سیم‌کارت تخفیفی رایتل ویژه عراق

متقاضیان دریافت سیم‌کارت رایتل جهت استفاده در کشور عراق، می‌توانند سیم‌کارت اعتباری را به همراه بسته آغازین با مشخصات روبه‌رو خریداری کنند.

بسته‌های تخفیفی رومینگ بین‌الملل رایتل ویژه عراق

بسته‌های اینترنتی ویژه مشترکین رایتل جهت استفاده در کشور عراق نیز با اتصال به اپراتور Zain قابل استفاده است.

توصیه‌های اینترنتی برای زایران اربعین حسینی
بهتر است قبل از آغاز سفر ، سیم کارت خود را بیشتر از میزان مصرفی خود شارژ نمایید تا در صورت نیاز و یا تمام شدن بسته اینترنتی خود از شارژ سیم کارت استفاده نمایید.- در طول سفر از شارژ سیم کارت خود مطمئن باشید، در صورتی که شارژتان رو به اتمام است از آشنایان خود در ایران بخواهید که سیم کارت شما را شارژ نماید.- به این نکته توجه کنید که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌ همراه شما با هزینه رومینگ محاسبه خواهد شد، بنابراین از غیرفعال بودن اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کنید.- برای پرهیز از هزینه‌های غیرضروری در هنگام حضور در کشور عراق، در تنظیمات پیام‌رسان‌های خود، دانلود خودکار ویدئو، عکس و فایل صوتی را غیرفعال کنید و تا حد امکان از اپلیکیشن‌های فضای مجازی استفاده نکنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha