سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
کد خبر: 1176608
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
حال و هوایی اربعینی در مرز تمرچین

حوزه/ ۶۰ موکب از استان آذربایجان غربی در پیاده روی عراق در کشور ایران و عراق در مسیرهای پیاده‌روی آماده خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ۶۰ موکب از آذربایجان غربی امسال در پیاده روی اربعین در داخل ایران و کشور عراق به زوار امام حسین(ع) که در پیاده روی اربعین حاضر خواهند بود، ارائه خدمات خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت‌های مردمی اسکان و تغذیه استان، ۴ موکب شهید باکری، مدافعان حرم ماکو، امام رضا(ع) و شهید حجت رضایی در مرز بازرگان که محل ورود زوار اربعینی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، گرجستان و کشورهای حوزه قفقاز است، فعالیت خواهند کرد.

مواکب العباس ایواوغلی در ورودی این شهر، شهدای گمنام سلماس در خروجی این شهر، شهدای بخش مرکزی در روستای رشکان ارومیه، شهدای وکیل کندی میاندوآب در سه راهی کمربندی این شهرستان، شهدای کوی بهی در میدان عاشورای میاندوآب و موکب و چایخانه حضرت امام رضا(ع) در ورودی شهر میاندوآب به زوار ارائه خدمات خواهند کرد.

در شهرستان نقده مواکب حسینی برای خدمات به زوار مستقر هستند که بر پایه این گزارش، موکب هیئت جوانان فاطمیه در جنب مزار شهدا، سلطان کربلا در میدان ولایت سه راهی اشنویه، در رکاب عاشقان جنب ترمینال نقده، امام رضایی‌های سلدوز در ورودی نقده، عاشقان ابوالفضل مزار شهدا، هیئت اعظم نقده در خروجی این شهرستان به زائران ارائه خدمات خواهند داد.

هفت موکب در ورودی پیرانشهر و در کارخانه قند این شهرستان که محل توقف وسائل نقلیه زوار است فعالیت خواهند کرد و هشت موکب هم در پایانه مرزی تمرچین آماده خدمت رسانی به زوار هستند.

۵ موکب نیز در کرکوک و اربیل عراق مشغول به فعالیت خواهند بود و ۲۵ موکب هم در مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا فعالیت خواهند کرد.

جهت دریافت لیست مواکب اربعینی آذربایجان غربی اینجا کلیک کنید.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha