پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ حجت‌الاسلام رکنی حسینی گفت: فضای فیزیکی مدارس باید یک فضای مناسب با شأن دانش آموزان و با امکانات لازم و فضایی آرام و مفرح باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه امروز در دیدار شورای موسسین مدارس غیر دولتی به همراه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های انجام شده، اظهار داشت: به توجه به آنکه حدود یک چهارم از دانش آموزان شهرستان در مدارس غیر انتفاعی مشغول به تحصیل هستند، آموزش و پروش شهرستان باید نگاه ویژه‌ای به این مدارس داشته باشد.

امام جمعه گناوه ادامه داد: شایسته است فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در کمیته برنامه ریزی، اعتباراتی را به چنین مدارسی اختصاص دهد، تا مدیران بتوانند به نحو شایسته زیر ساخت‌های لازم را برای تحصیل و تقویت بنیه علمی دانش آموزان انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی مدارس باید، فضای مناسب با شأن دانش آموزان و با امکانات لازم و فضایی آرام و مفرح باشد.

به گزارش حوزه، در این دیدار رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز گزارشی از وضعیت مدارس غیر دولتی شهرستان ارائه و پس از آن اعضای شورای موسسین ضمن تقدیر از همکاری‌های خوب آموزش و پرورش خواستار تداوم این همکاری‌ها و افزایش همیاری‌های آن اداره شدند.

گفتنی است از دغدغه‌های مهم مطرح شده در این جلسه درخواست به کارگیری نیروی رسمی در مدارس غیر انتفاعی بود که مدیر آموزش و پرورش قول مساعدت و همکاری در این زمینه داد.

در پایان با اهداء لوح سپاسی از تلاش‌ها و مساعدت‌های امام جمعه گناوه در عرصه فعالیت‌های مدارس شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha