پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ |۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 15, 2024
کودکان

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره حضوری و مجازی تربیت مربی حفظ و قرائت کودکان را ویژه خواهران برگزار می کند.

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره حضوری و مجازی تربیت مربی حفظ و قرائت قرآن کریم کودکان را ویژه خواهران برگزار می کند.

تربیت مربیان متخصص در عرصه حفظ و قرائت کودکان و گسترش فرهنگ انس و حفظ قرآن کریم در میان قشر خردسال و کودک از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره برای خواهران است.

داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵ سال سن و دارا بودن تحصیلات حداقل دیپلم یا پایه سوم حوزه از شرایط عمومی ثبت نام در این دوره برای علاقه‌مندان است.

قبول شدن در مصاحبه ورودی، قبولی در آزمون حفظ حداقل ده جزء قرآن کریم، تسلط بر روانخوانی و تجوید سطح یک از شرایط اختصاصی پذیرش در رشته حفظ برای شرکت کنندگان است.

همچنین قبولی در مصاحبه ورودی، تسلط‌ بر روانخوانی‌ وتجوید سطح۱، قبولی در آزمون کتاب روخوانی استاد علی قاسمی از شرایط اختصاصی پذیرش شرکت کنندگان در رشته ‌روخوانی کودکان است.

ارائه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در دوره و برگزاری دوره با حضور اساتید برجسته کشوری از مزایای جانبی ثبت نام برای شرکت کنندگان در این دوره است.

این دوره از نیمه‌ی دوم شهریور برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر درباره دوره می توانند پرسش های خود را به شناسه‌ی:@support_h1 ارسال کنند.

لازم به ذکر است علاقه مندان خواهر و برادر سراسر کشور با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در پیامرسان ایتا به نشانی @Qhkarimeh می توانند از برنامه های این مرکز مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha