جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ |۱۰ صفر ۱۴۴۶ | Aug 16, 2024
بازگشت آزادگان به میهن

حوزه/امام جمعه نورآباد در پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن تبریک گفت.

‍ به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد در پیامی سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)
«سوره احزاب آیه ۲۳»

بیست و ششم مرداد ماه، فرازی فاخر در تاریخ انقلاب اسلامی و بی‌گمان از مصادیق درخشان «ایام الله» است.

این روز به یاد ماندنی و زیبا، یادآور پیروزی بزرگ ملت شریف ایران و بازگشت سرافرازانه آزادگان رسته از بند دشمنان متجاوز به میهن اسلامی است.

قهرمانان عزت آفرین و دلاور مردانی نستوه و استوار قامت که در پناه بزرگ مرد تاریخ معاصر (امام عظیم الشان انقلاب« رضوان الله تعالی علیه».)معنا و مصداق عالی و اصیل ایمان، جهاد و مقاومت را نمایان ساختند و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.

بدون تردید عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق انقلاب است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه، و برای همیشه الگویی تام از فضائل و کرامات انسانی خواهد بود.

ضمن افتخار به وجود آزادگان سرافراز مملکتمان که به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در زمره بهترین سربازان انقلاب، آزموده‌ترین فرزندان این ملت و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و مورد امید و اعتماد نظام هستند ، این روز به یادماندنی و پرخاطره را محضر خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان ،آزادگان قهرمان و ملت آزادی خواهمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند حکیم برای این اسوه های صبر و مقاومت وخانواده های معزز آنان آرزوی سلامتی ،بهروزی و موفقیت راداریم.

خانی یوسف آباد
امام جمعه شهرستان نورآباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha