چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ازاستقرار ۱۱۴ موکب قرآنی در طریق الحسین و اجرای پویش "فجر عاشقی" خبر داد.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوره به تشریح فعالیت های قرآنی طریق الحسین علیه السلام پرداخت و گفت: در سال های قبل یک رزقی نصیب خادمان قرآن شد و آن تقویت فعالیت های قرآنی مسیر مشایه و طریق الحسین علیه السلام است.

وی افزود: این کار در هر سال با یک تنوعی و با یک ابتکار خاصی به انجام میرسید که شامل اعزام قاریان ملی و بین المللی برای اجرای برنامه های قرآنی در این مسیر بود.

حسینی ادامه داد: این فعالیت های قرآنی الان حدود ده سال هست که آغاز شده و علاوه بر برپایی موکب های قرآنی که بود امسال بصورت ویژه تر یکصد و چهارده موکب قرآنی که خدمات قرآنی مختلف از تصحیح قرائت نماز، ختم قرآن و اجرای پویش "فجر عاشقی" که شامل قرائت سوره فجر سوره امام حسین علیه السلام هست ادامه پیدا کرده است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور افزود: با وجود پویش ها و قرعه کشی هایی که انجام می شود امسال یک اتفاقی اضافه شد و آن راه اندازی یک هزار و سیصد و چهارده موکب تک نفره تحت عنوان "سفیر آیه ها" در این مسیر بود که با یک کیف و کوله مختصری که یک قرآن سیصد پاره ای داخلش هست در هر جایی که مناسب باشد این اوراق قرآنی بین زوار توزیع می شود.

وی اظهار کرد: این حرکت قرآنی و انجام ختم های قرآن به نیت آزادی قدس شریف بوده تا ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha