جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ |۱۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 23, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: متاسفانه در جنایات صهیونیست ها سازمان های حقوق بشری و به ویژه کشورهای اسلامی مهر سکوت بر دهان زده اند که این برای انسانیت به ویژه کشورهای اسلامی مایه شرمساری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی در سخنانی اظهار داشت: اربعین یک حرکت بزرگ در جهان اسلام است که نشان از وحدت مسلمین دارد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: حضور میلیون‌ها دلداده امام حسین علیه السلام در راهپیمایی عظیم اربعین قدرت جهان اسلام را به جهانیان نشان می‌دهد قدرتی که بی‌شک می‌تواند در برابر هر نیرویی قرار بگیرد.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: اربعین حسینی متعلق به یک دین و مذهب خاص نیست بلکه این امر متعلق به آزادی‌خواهان کل جهان می‌باشد اربعین متعلق به کسانی است که در برابر ظلم و استبداد قیام می‌کنند.

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه طولانی‌تر از هر جنگ دیگری شده است، تصریح کرد: متاسفانه در جنایات صهیونیست ها سازمان های حقوق بشری و به ویژه کشورهای اسلامی مهر سکوت بر دهان زده اند که این برای انسانیت به ویژه کشورهای اسلامی مایه شرمساری می باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج یادآور شد: راه حل برون رفت جهان اسلام از مشکل غزه تنها در خود کشورهای اسلامی است و نباید برای حل این مشکل بزرگ دست به دامان کشورهای غربی و اروپایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha